SupremumSEO

Spojrzyj też na nowe fora

    • Uczestnik
      SupremumSEO · w odpowiedzi na: Skuteczność content marketingu #679325

      Masz trochę racji. Ale tak czy tak żeby być wysoko w wynikach wyszukiwania strona musi być często aktualizowana, często załatwia się to za pomocą bloga firmowego, a i wpisy na nim publikowane powinny być zgodne z pewnymi wymogami SEO (poczytać można tutaj: https://supremumseo.pl/jak-powinien-wygladac-idealny-tekst-na-blogu/ ).

    • Uczestnik
      SupremumSEO · w odpowiedzi na: pozycjonowanie longtail #679323

      Oczywiście że się nie wyklucza:) Ale prawdopodobnie na efekty pozycjonowania ogólnej frazy będziesz musiał poczekać dłużej i będą mniej „spektakularne”.

    • Uczestnik
      SupremumSEO · w odpowiedzi na: Skuteczność content marketingu #679318

      Kontent jest teraz królem;) Aktualizacja algorytmu Pingwin w ubiegłym roku sporo namieszała, ale można powiedzieć, że zawartość strony jest teraz najważniejsza. Skończyły się czasy, kiedy można było upychać linki gdzie popadnie i strona szła w górę. Teraz wpływ na pozycję strony ma wiele czynników, w tym zgodność linków prowadzących do strony z jej tematyką, stosunek linków nofollow i dofollow, częstotliwość aktualizacji witryny. Poza tym widać pewną tendencję – wiele rzeczy w algorytmach się zmienia, ale jedna pozostaje stała – strona jest dla użytkownika a nie dla wyszukiwarki, co pociąga za sobą konieczność postawienia właśnie na wysokiej jakości treści.

    • Uczestnik
      SupremumSEO · w odpowiedzi na: pozycjonowanie longtail #679317

      Po pierwsze – wypozycjonowanie takich fraz jest dla Ciebie tańsze, wyniki pracy agencji SEO też pojawią się szybciej. Jeśli np. sprzedajesz meble w Krakowie, to na frazę „meble kraków” będą pozycjonować się wszystkie krakowskie firmy meblarskie, natomiast na frazę „nowoczesne meble z drewna kraków” tylko te, które produkują meble z drewna. Siłą rzeczy konkurencja jest wtedy mniejsza. Po drugie, osoby szukające konkretnych rzeczy są zwykle bardziej zdecydowane na zakup – co przekłada się na większą szansę, że kiedy już wejdą na Twoją stronę (np. sklep internetowy), to coś z niej zamówią; z tego właśnie powodu są szczególnie rekomendowane dla sklepów. Często jest tak, że większy ruch na stronie pojawi się z 10 haseł long tail które mają np. po 100 wyszukań miesięcznie niż z jednej która ma 10 000 wyszukań.

    • Uczestnik
      SupremumSEO · w odpowiedzi na: pozycjonowanie longtail #679301

      Frazy long tail, czasem też tłumaczone dosłownie jako długi ogon:) to dłuższe, bardziej konkretne frazy, najczęściej z mniejszą ilością wyszukań. Ma to jednak swoje zalety – takie frazy są mniej konkurencyjne i łatwiej je wypozycjonować, a zarazem istnieje też większa szansa że osoba, która je wyszukuje jest np. zdecydowana na zakup albo jakąkolwiek inną akcję, którą uznajesz za konwersję.

    • Uczestnik
      SupremumSEO · w odpowiedzi na: jak sie ustawia adwordsy #678328

      Myślę, że na początek możesz zapoznać się z tym artykułem: https://supremumseo.pl/dlaczego-warto-skorzystac-z-kampanii-w-google-adwords/ Panel AdWords dostępny jest z poziomu konta Google. Jeżeli chcesz się nauczyć jak optymalizować kampanie, sam Google oferuje sporo materiałów szkoleniowych, niemniej jednak opanowanie tego narzędzia może Ci zająć nieco czasu. Jeżeli nie masz doświadczenia z AdWordsami to radziłbym jednak pozostawić to profesjonalnej firmie. Wbrew pozorom zaoszczędzisz, a nawet zarobisz – specjalista zoptymalizuje szybko kampanię, dzięki czemu będziesz mógł wydawać na reklamę mniej, a dzięki zwiększonej konwersji Twoje przychody wzrosną.

    • Uczestnik
      SupremumSEO · w odpowiedzi na: jak sie ustawia adwordsy #678321

      Oczywiście że można, pod warunkiem że ma się fundusze:) I umiejętności, jeśli chcesz prowadzić kampanie sam. Napisz więcej co chciałbyś za ich pomocą osiągnąć, a będę mógł lepiej doradzić.

    • Uczestnik
      SupremumSEO · w odpowiedzi na: jak sie ustawia adwordsy #678313

      No właśnie, bo w tym momencie pytasz o dwie zupełnie inne rzeczy. Reklamy na Facebooku wyświetlają się tylko w tym serwisie, natomiast AdWords wyświetla się w wybranych wynikach wyszukiwań w Google oraz na stronach partnerskich. To dwie różne usługi dwóch różnych firm.

    • Uczestnik
      SupremumSEO · w odpowiedzi na: jak wybrac firme do marketingu w sieci? #676282

      Warto też pomyśleć o innych metodach – content marketing, pobudzanie dyskusji na temat marki w sieci. Odpowiednio zgrane działania potrafią zrobić wiele dobrego.

    • Uczestnik
      SupremumSEO · w odpowiedzi na: jak wybrac firme do marketingu w sieci? #676249

      Przede wszystkim na początku warto zoptymalizować stronę pod kątem pozycjonowania – bez tego bardzo trudno będzie cokolwiek zrobić z jej pozycją w rankingu. Przez pierwsze miesiące firma oczywiście pracuje – umieszcza linki do strony, przygotowuje unikalne treści itd. – ale potrzeba czasu, żeby Google to wychwycił i skorygował pozycję strony. Każda porządna firma powinna dać Ci narzędzie do sprawdzenia dokonywanych przez nią działań, więc na bieżąco możesz oczywiście monitorować postępy. Wracając do Twojego pytania zawartego w tytule wątku – możesz skorzystać z tego artykułu na blogu: https://supremumseo.pl/jak-wybrac-firme-pozycjonujaca-strony-internetowe/ Myślę, że może rozwiać wiele Twoich wątpliwości.

    • Uczestnik
      SupremumSEO · w odpowiedzi na: jak wybrac firme do marketingu w sieci? #676092

      jezoczlek – nie działa to w ten sposób:) Pozycjonowanie to proces, a efekty pojawiają się w krótszym lub dłuższym czasie, w zależności od konkurencyjności fraz i ponad 200 czynników, które mają wpływ na pozycje haseł. Wykupieniem reklamy na określony czas można nazwać linki sponsorowane Google AdWords – działają na innej zasadzie niż pozycjonowanie, często są stosowane równolegle. Długi czas oczekiwania wynika ze specyfiki indeksowania stron przez Google, pośrednio zależy też od działań konkurencji i innych czynników.

Przeglądasz 11 wpisów - od 16 do 26 (z 26)
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.