Jaki smartwatch?


  • Uczestnik
    Punkty: 1 086
    apoloniusz #1042281

    No wlasnie tak jak w temacie, jaki smartwatch bedzie najlepszym wyborem?

    • Ten wątek został zmodyfikowany 3 tyg. temu przez  rankingi.

  • Uczestnik
    Punkty: 59
    mark0 #1042352

    Jakos nie jestem wielkim zwolennikiem kupowania smartwatchy. Co chwile na rynku pojawiaja sie jakies nowe modele z kolejnymi bezuzytecznymi funkcjami. Najgorsze w tym wszystkim, ze producencji staraja sie za wszelka cene zwiekszac ceny aby wykryc gdzie jest pulap maksymalny na ktory mozna sobie pozwolic. Niestety ta strategia sie sprawdza i ludzie bezmyslnie zmieniaja tego typu elektronike co generacje. A nie lepiej kupic sobie w to miejsce jakis fajny gadzet? Bardziej interesujaco wyglada tutaj zegarek szpiegowski .. ostatnio widzialem jeden z takich na eltrox.pl – https://www.eltrox.pl/kamery-szpiegowskie
    . Co ciekawe w przedziale do 300 pln mozna juz znalezc takie oferujace nagrywanie w jakosc 1080p co jest dobrym wynikiem w mojej opinii. Przydatna tez moze byc funkcja nagrywania audio jesli czesto wybieramy sie dajmy na to na jakies szkolenia gdzie nie mozna uzywac dyktafonu, a jednak chcemy miec tresc do wlasnego uzytku. Przy rozmiarze pamieci wewnetrzej 16gb wchodzi ponad 220 godzin 🙂


  • Uczestnik
    Punkty: 58
    kajop3 #1042806

    Zgadzam się z poprzednikiem w zupełności jaki smartwatch wybrać. Nie można tutaj już nic więcej dodać.

Przeglądasz 3 wpisy - od 1 do 3 (z 3)

Musisz być zalogowany, aby pisać odpowiedzi.