TELMARK- problem z reklamacją laptopa Samsung

Spojrzyj też na nowe fora

    • Uczestnik
      Bialy88 #513556

      http://media2.pl/telekomunikacja/52864-unikaja-darmowej-naprawy-telefonow.html Nie wiem, co robić w takiej sytuacji. Może pismo do serwisu z reklamacją reklamacji (tj. że nic nie było niczym zalewane) do wiadomości dla kogo się da: lokalny rzecznik konsumentów, UOKiK, jakaś gazeta konsumencka/komputerowa itp.

    • Uczestnik
      Bialy88 #617853

      Witam, Jakiś czas temu całkowicie wysiadło mi podświetlenie matrycy. Wiem że to podświetlenie gdyż podświetlając wyświetlacz sztucznym światłem można było spokojnie odczytać wszystko z ekranu, ale jak się każdy domyśla takie użytkowanie laptopa jest raczej uciążliwe. Długo się nie zastanawiając wysłałem laptop na naprawę gwarancyjną. Po ponad tygodniu kontaktuje się ze mną serwis twierdząc że usterka nie jest objęta gwarancją gdyż…. uwaga… laptop został zalany (nosi widoczne ślady korozji po zalaniu wewnątrz matrycy). Czy możliwe jest żeby od zwykłego płynu do LCD (takie było moje podejrzenie od razu) były takie efekty finalne? Wg mnie albo coś z laptopem się stało w serwisie, albo liczą na tani zarobek. Żadna cola, kawa, herbata na laptop mi się nie wylały. A teraz uwaga, twierdzą że naprawa na mój koszt wynosi ok 760zł (oczywiście jeżeli się na to zgodzę). Podobno chcą wymienić całą matrycę, bo nie istnieje możliwość wymiany samego podświetlenia. Czy miał ktoś podobne problemy podczas napraw gwarancyjnych? Jakie mam wyjścia? Na chwilę obecną mam w planach wysłanie pisemnego odwołania się od decyzji do Samsunga.

    • Uczestnik
      pl_m #617857

      Wyślij to odwołanie i zamiesc w nim tez ze powiadomisz o sprawie Rzecznika Praw Konsumenta. Jezeli odpowiedz dalej bedzie negatywna to zainteresuj ta sprawa rzecznika.

    • Uczestnik
      vh #617859

      I jeszcze do wiadomości do Samsunga. Albo może w ogóle skontaktuj się z Samsungiem i opisz sytuację.

    • Uczestnik
      jacenty #617895

      jeżeli rzeczywiście odnotowali fakt obecności jakiegoś płynu, to sprawa będzie raczej ciężka o ile w ogóle do wygrania, oni się tego uczepili i będą się tego trzymać. oczywiście możesz ich postraszyć, ale jak nie zmiękną to zapomnij. w między czasie zorientuj się czy jest możliwość tańszej naprawy gdzie indziej. wydaje mi się, że w tej chwili tylko to ci pozostaje.

    • Uczestnik
      wojtekwx #617926

      nie jesteś sam w takim postawieniu sprawy przez serwis… ciotka ostatnio wysłała laptopa do naprawy i orzekli, że musi być wydana ekspertyza… z której wynikło, że komputer został zalany i koszt naprawy wyniesie 1400 złotych (laptop kosztował 2000 złotych)… jeśli chce to może gdzie indziej sobie naprawiać laptopa tylko wtedy przepadnie jej gwarancja… sprawa jest rozwojowa i też nie wiadomo co robić? na pewno panowie w serwisie nieźle się cenią za swoją pracę… albo wymieniają wszystko co tylko najdroższe bez zabawy w naprawę…

Przeglądasz 6 wpisów - od 1 do 6 (z 6)
  • Musisz być zalogowany, aby pisać odpowiedzi.
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.