Masowa wysyłka wiadomości

Spojrzyj też na nowe fora


  • Uczestnik
    miszaa #526007

    Może miałeś źle zoptymalizowaną kampanię? AdWords pozwala na ograniczenie kosztów, a także chociażby ograniczenie wyświetlania danej reklamy np. do wybranych godzin, miejsc itd. Jeżeli kampania jest zrobiona dobrze, to pieniądze będą się nie tylko zwracać, ale też więcej zarobisz:)


  • Uczestnik
    miszaa #677858

    Czy masowa wysyłka wiadomości typu sms oraz mailing, mają realne szanse zwiększyć sprzedaż? chodzi o salon kosmetyczny. Jakie narzędzia polecacie?


  • Uczestnik
    leon8 #678613

    To dobra forma promocji, jeżeli wiadomości wysyła się do stałych klientów, a nie do przypadkowych osób. Na serwersms można przetestować taki system bezpłatnie. W zasadzie taki sposób promocji jest bardzo podobny do mailingu.


  • Uczestnik
    marlos #680546

    Masowa wysyłka wiadomości SMS to dobre rozwiązanie szczególnie w przypadku sklepów internetowych, w ten sposób można poinformować stałych klientów o trwających promocjach oraz aktualnym statusie realizacji zamówienia. Moim zdaniem to dobre uzupełnienie kampanii reklamowych prowadzonych w mediach oraz Internecie.


  • Uczestnik
    hagrit #680643

    podbijam temat. sam sie zastanawiam, ale mnie osobiscie np. takie reklamowe smsy i maile wkurzaja strasznie, i bardziej mnie to zniecheca do skorzystania z oferty niz zacheca. nie jestem przekonany czy to ma jakikolwiek sens.


  • Uczestnik
    postapoqueen #680665

    i maile i smsy maja swoje wady i zalety. w przypadku smsa masz jako taka pewnosc, ze zostanie odczytany, ale moze byc bardzo irytujacy dla klienta, zwlaszcza jesli zgoda na taki marketing byla jednym z warunkow skorzystania z danej uslugi. no i oczywiscie ograniczona liczba znakow:) co do maila – chyba jednak sa lepsze, ale z kolei tutaj jest wieksze ryzyko, ze pozostana po prostu nieodczytane.


  • Uczestnik
    SupremumSEO #680679

    Wydaje mi się, że lepszą formą reklamy jest jednak taka, która nie jest dla klienta irytująca i pojawia się wtedy, kiedy danego produktu faktycznie szuka. Z tego względu uważam, że efektywniejszy jest jednak adwords i pozycjonowanie, przynajmniej jeśli chodzi o nowych klientów. Jeśli chodzi o takich, którzy już z naszej oferty kiedyś korzystali – maile są ok, dość skuteczne są także różne formy popularnego ostatnio remarketingu. O adwords do poczytania tutaj: https://supremumseo.pl/dlaczego-warto-skorzystac-z-kampanii-w-google-adwords/ Co do smsów – chyba najbardziej irytująca forma promocji, chociaż ma zdecydowanie wyższą otwieralność niż maile.


  • Uczestnik
    hagrit #680705

    ale adwordsy wychodza strasznie drogo, a nie daja za wiele przynajmniej w moim przypadku.


  • Uczestnik
    hagrit #680714

    u mnie to trafialo niemal w proznie. mialem budzet na rozne hasla, wyklikany by w dwa tygodnie, a zwrot minimalny.


  • Uczestnik
    SupremumSEO #680772

    Może miałeś zbyt mały budżet na tak dużą liczbę haseł, albo na hasła bardzo konkurencyjne. Warto co jakiś czas sprawdzać kampanię, eliminować te hasła, z których nie ma zwrotu, a większe środki przesuwać na to, co się faktycznie sprzedaje. Możesz też np. ustalić limit dzienny, dzięki któremu Twoja reklama będzie wyświetlać się codziennie, a nie zniknie z sieci po 2 tygodniach. Jeśli masz problem z kampanią chętnie pomożemy:)


  • Uczestnik
    hagrit #680799

    hm, dzieki. pomysle


  • Uczestnik
    adik356 #681169

    Moim zdaniem marketing mobilny ma sporą przewagę nad innymi formami promocji – trafia bezpośrednio do zainteresowanych. Oczywiście, jeżeli decydujemy się na takie działania, trzeba je powierzyć odpowiednim osobom, aby nie okazało się, że efekt jest odwrotny od zamierzonego, co niestety często się zdarza.


  • Uczestnik
    agaa1 #684045

    Smsy i maile owszem, ale tylko w przypadku stałych klientów, którzy wyrazili na to zgodę. Inaczej można ludzi zniechęcić. Ale do pozyskania nowych klientów jestem bardziej skłonna korzystać z ogłaszania się w internecie. Adwordsy i pozycjonowanie – owszem – pod warunkiem, że wykonywane przez osoby, które sie na tym znają, wtedy przyniesie to realne efekty.

Przeglądasz 13 wpisów - od 1 do 13 (z 13)

Musisz być zalogowany, aby pisać odpowiedzi.

Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.