DeepMind we współpracy z Blizzardem stworzył zestaw narzędzi dla programistów SI. Społeczność gry "StarCraft II" ma pomóc opracowywać algorytmy uczenia maszynowego.
AlphaGo, sztuczna inteligencja Google w trzech meczach pokonała nastoletniego mistrza świata w go. To kolejne, po odniesionym rok temu nad jednym z najlepszych graczy, zwycięstwo komputera w grze uznawanej za faworyzującą ludzki sposób myślenia. Twórcy programu mówią, że nie mają już więcej do osiągnięcia na polu gier i zamierzają zająć się innymi dziedzinami.
Naukowcy z grupy Deep Mind - sekcji Google zajmującej się sztuczną inteligencją - oraz badacze z oxfordzkiego uniwersytetu, stworzyli oprogramowanie, które z dużą dokładnością radzi sobie z odczytywaniem słów z ruchu warg.
W ubiegłym roku Google zainwestowało 400 milionów dolarów w mało znaną spółkę DeepMind zajmującą się badaniami nad sztuczną inteligencją. Długo nie musieliśmy czekać na przełom.
Internetowy gigant oficjalnie ogłosił, że przejął w posiadanie londyńską firmę DeepMind, która zajmuje się badaniami nad sztuczną inteligencją. Wartość transakcji szacowana jest na 400 mln dolarów.
Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.