E-handel

alibaba E-handel

AliExpress otworzy w Polsce centrum logistyczne

Spółka Alibaba, właściciel portalu AliExpress, planuje wybudować w Polsce centrum logistyczne, które obsłuży klientów nie tylko z naszego kraju, ale też z Niemiec i Czech. Dzięki inwestycji czas realizacji zamówienia znacznie się skróci.
eBay, PayPal E-handel

eBay zrezygnuje z PayPala

PayPal, założony w 1998 roku m.in. przez Elona Muska i Petera Thiela, od początku swojego istnienia był związany z największym serwisem aukcyjnym świata. Mariaż trwał również po tym, jak w 2015 roku eBay i PayPal stały się odrębnymi firmami. Jednak teraz serwis chce zamówić nowy system płatności.
Aplikacje użytkowe

Audiobooki w Google Play

Audiobooki - świetna metoda na "czytanie" np. dla kierowców, wchodzą do sklepu internetowego Google'a. Pierwsza audio-książka wybrana przez użytkownika ma być o połowę tańsza od ceny bazowej w sklepie. Niestety, jeszcze nie w Polsce.
indiegogo E-handel

Indiegogo uruchamia własny sklep internetowy

Jedna z największych platform crowdfundingowych poszerzyła swoje usługi. Od teraz klienci, którzy boją się wspierać w ciemno niezrealizowane do końca projekty, będą mogli kupić produkty już ukończone i gotowe do wysyłki.
E-handel

Alibaba otworzy centrum handlowe

Grupa Alibaba to prawdziwy gigant e-commerce. Widać jednak, że dominacja w cyfrowych zakupach to mało - przedsiębiorstwo uruchomi swój sklep stacjonarny. Z rozmachem.
ford fusion hybrid E-handel

Może pizzę? Dostawa autonomicznym Fordem

Ford wchodzi w kooperację z siecią Domino's. W mieście Ann Arbor, w stanie Michigan, we wrześniu ruszy pilotażowy program, w którym autonomiczna wersja samochodu Fusion Hybrid będzie dostarczała klientom jedzenie.
E-handel

Bo Haiz musi się zgadzać

Haiz, aplikacja mobilna łącząca funkcje bankowości mobilnej z komunikatorem internetowym umożliwia przekazywanie bliskim doładowań kart telefonicznych, zasilanie konta lub wysyłanie bonów podarunkowych.
E-handel

Polacy w europejskiej awangardzie e-zakupów i nowoczesnych płatności

Firma Mastercard opublikowała wyniki pierwszej edycji badania pt. "Masterindex – ogólnoeuropejskie trendy w handlu elektronicznym i nowych metodach płatności" przeprowadzonego w Polsce i 22 innych europejskich krajach. Wyniki potwierdzają, że polscy konsumenci są w pierwszym szeregu, jeśli chodzi o częste zakupy online, korzystanie z płatności zbliżeniowych oraz rezerwę wobec płacenia gotówką.