Reklama i marketing

Google

Zakupy za pomocą Google Grafiki

Amerykański gigant ogłosił, że planuje zmodyfikować reklamy w wyszukiwarce tak, by można było szybko kupić rzeczy znalezione na obrazach pochodzących z grafik Google'a.
Reklama i marketing

Co mają wspólnego roboty, Harrison Ford i smutna SI?

Jeśli na postawione w tytule pytanie odpowiedzieliście "Gwiezdne Wojny", to możecie czuć się zaskoczeni. Chodzi bowiem o Super Bowl, czyli najdroższy czas antenowy na świecie. Jeszcze niedawno zdominowany przez reklamy piwa, samochodów i banków. Dziś w przerwie meczu finałowego NFL pojawiają się roboty, auta elektryczne, aplikacje oraz... smutni asystenci głosowi.
lupa skierowana na ludzi stojących na czerwonych kręgach Reklama i marketing

Fundacja Panoptykon oskarża Google i IAB

Fundacja Panoptykon wystąpiła do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ze skargami przeciwko Google i IAB (Związek Pracodawców Branży Internetowej). Panoptykon uważa, że obecne standardy i specyfikacje techniczne dotyczące licytacji danych użytkowników nie spełniają wymogów RODO.
reklama samsung galaxy s9 Reklama i marketing

Samsung największym reklamodawcą na świecie

Marketingowy magazyn AdAge działający w branży od 1930 roku opublikował ranking firm, które w ubiegłym roku wydały najwięcej na reklamę. Koreański producent wyprzedził dotychczasowego lidera - Procter & Gamble - przeznaczając na marketing 11,2 miliarda dolarów (ok. 42 miliardów złotych).
Reklama i marketing

Xiaomi debiutuje na brytyjskim rynku i od razu zalicza wpadkę

Debiutując na rynku Wielkiej Brytanii chiński producent postanowił przeprowadzić promocję, w której internauci mogli otrzymać Mi 8 Lite za jednego funta. Tuż po starcie wydarzenia okazało się, że wszystkie egzemplarze są już wyprzedane. Sfrustrowani fani marki znaleźli w kodzie strony skrypt, który przekazywał taką informację od razu po rozpoczęciu kampanii.
Reklama i marketing

Znamy nominowanych do Złotych Spinaczy

Ogłoszono nominacje do XV edycji konkursu, w którym zmierzą się najlepsze polskie agencje PR. Jury wybrało projekty w 32 kategoriach. Zwycięzców poznamy 1 grudnia podczas gali w hotelu Sofitel w Warszawie. CHIP objął wydarzenie patronatem medialnym.
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.