Reklama i marketing

Reklama i marketing

Dronem z Amazonu paczkę do domu

Amazon jest naprawdę podekscytowany programem Prime Air - systemem dostaw przyszłości od, zaprojektowanym by dostarczać zamówienia do jego klientów w 30 min lub krócej za pomocą małych, bezzałogowych maszyn powietrznych, znanych również jako drony.
Reklama i marketing

LG prezentuje największy na świecie wyświetlacz OLED

Firma LG Electronics, czołowy producent telewizorów OLED na świecie, zaprezentował w południowokoreańskim porcie lotniczym Incheon dwa największe na świecie wyświetlacze OLED. Projektując konstrukcję ogromnych paneli, które zdobią główny terminal nagradzanego lotniska, firma LG ściśle współpracowała z francuskim biurem architektonicznym Wilmotte & Associés.
Reklama i marketing

Rusza machina promocyjna nowego Tomb Raidera

Przez najbliższe trzy tygodnie, Crystal Dynamics i Xbox będą publikować kolejne odcinki mini-serii Rise of the Tomb Raider pt. "Kobieta kontra Natura". Każdy odcinek skupiać się będzie na charakterystycznym elemencie rozgrywki i wyzwań, czekających na Larę Croft w grze Rise of the Tomb Raider.
Reklama i marketing

Oto epicki zwiastun Halo 5: Guardians

Wygląda na to, że historia opowiadana w Halo 5 będzie mroczniejsza od dotychczasowych. Master Chief, główny bohater gry, utracił Cortanę, a teraz polują na niego bracia Spartanie. Jak to się wszystko zakończy? Nie możemy się doczekać!
Gry flashowe

Jak kluby sportowe mogą wykorzystać potencjał aplikacji mobilnych?

Od lat jedną z największych wartości i sił klubów sportowych są fani. To oni sprawiają, że kluby zarabiają, a ich liczba przyciąga sponsorów. Wciąż jednak nie do końca wykorzystywany jest ich potencjał marketingowy i sprzedażowy. Nowoczesne technologie takie jak aplikacje mobilne klubów sportowych to wciąż słabo wykorzystywane narzędzie, które z jednej strony pozwala jednoczyć fanów…
IT w małej i średniej firmie

Media społecznościowe kluczowe dla budowania wizerunku firm

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z Internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez Internet i jest obecna w mediach społecznościowych. Social media pomagają budować relacje z klientami, słuchać ich opinii i odpowiednio na nie reagować. Dobrze prowadzana komunikacja w Internecie…
Gry flashowe

To Cortana stała się SkyNetem?!

Microsoft robi co może, by smartfony z Windows Phone sprzedawały się lepiej niż "najlepiej z najgorszych". I od lat inwestuje mocno w marketing. Musimy jednak przyznać, że najnowsza "reklama" smartfonów Lumia wywołała lekki uśmiech na naszych twarzach.
Reklama i marketing

Reklama, która was wzruszy

Ten film powstał na wewnętrzny użytek firmy, by motywować pracowników i podkreślić ilość pracy, jaką włożyli w tę usługę. Ci poprosili swojego pracodawcę, by ten spot został upubliczniony, bo ich zdaniem wyszedł tak dobrze, że chcą go pokazać bliskim. Microsoft zdecydował się umieścić go na YouTube.
Reklama i marketing

Tego pudełka po pizzy nie wyrzucisz

Pizza Hut słynie z wykorzystywania nowych technologii w swoich kampaniach marketingowych - zamawianie pizzy przez Xboxa, interaktywne stoły, menu śledzące ruchy gałek ocznych itp. Tym razem swoim klientom w Hong Kongu zaoferowało prosty, ale jakże miły gadżet.
IT w małej i średniej firmie

Biznes coraz chętniej sięga po mobilne rozwiązania komunikacyjne

Z badania przeprowadzonego przez analityków z firmy badawczej IDC wśród respondentów z przedsiębiorstw w USA, Wielkiej Brytanii oraz ośmiu krajach europejskich wynika, że mobilne rozwiązania komunikacyjne są chętnie wykorzystywane do usprawniania procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, komunikacji wewnętrznej oraz sprzedaży i marketingu. 82 procent badanych reprezentujących firmy z branży nowoczesnych technologii wskazało SMS, jako…
Zakupy przez Internet są wygodne. Ale nie zapominajmy o bezpieczeństwie. IT w małej i średniej firmie

Po co e-sklepom opinie?

Trzy czwarte sklepów internetowych gromadzących opinie konsumenckie traktuje je jako miernik satysfakcji klienta — wynika z danych serwisu Opineo. Jednocześnie tylko 40% e-sklepów dostrzega w opiniach szansę na dialog z klientami.
Reklama i marketing

7 faktów na temat reklamy internetowej, których nie znałeś

Choć internetowy baner reklamowy w ubiegłym roku skończył 20 lat, to już w 2018 roku wartość rynku e-reklamy wyprzedzi długoletniego hegemona - TV. W 2012 reklamodawcy wydali prawie 2,6 mld na reklamy online w modelu RTB, a rok później reklama osobista stanowiła już prawie 30 proc. wydatków na e-reklamę. Oto 7 zaskakujących danych dotyczących reklamy…