LG tworzy nową, luksusową markę

LG Electronics zamierza wnieść coś nowego do segmentu sprzętów AGD i rozrywki domowej, prezentując podczas targów CES 2016 nową linię produktów premium. Pod szyldem LG Signature kryją się najwyższej klasy produkty LG wyposażone w unikalne, innowacyjne funkcje. Niedługo po ich światowej premierze w Las Vegas, trafią do sprzedaży na kluczowych rynkach Ameryki Północnej, Europy i Azji.

Linia LG Signature została opracowana przez powołany do tego celu zespół ekspertów LG, którzy tworząc nowe produkty współpracowali z najlepszymi projektantami z branży. Początkowo do grupy urządzeń LG Signature należeć będzie telewizor, lodówka, seria pralek oraz oczyszczacz powietrza, jednak z czasem zostanie ona rozbudowana o kolejne produkty.

Projektanci, pracując nad produktami z linii LG Signature, pragnęli przede wszystkim podkreślić ich „naturę”. Postanowili zrezygnować z wszelkich elementów, które stałyby w sprzeczności z ideą linii, dzięki czemu ich wygląd nabrał opływowości i eleganckiej prostoty. Dzięki temu powstały, jak je określa w informacji prasowej firma LG, ekskluzywne produkty, które mają zwrócić naszą uwagę jakością wykonania.

Odwiedzający Time Square w Nowym Jorku i Picadilly Circus w Londynie już mogą zobaczyć wyświetlany na billboardach spot promujący nowe produkty LG. Ich oficjalna zapowiedź oraz zegar odliczający czas do premiery na CES znajduje się na stronie www.LGSignature.com.

„Innowacje w dziedzinie technologii i designu wprowadzone w linii LG Signature mogą zapoczątkować nową erę produktów AGD i elektroniki użytkowej najwyższej klasy”

powiedział Brian Na, wiceprezes i dyrektor ds. globalnego marketingu LG.

„LG przoduje na obu tych rynkach, dzięki czemu ma przewagę, którą niewiele firm może się pochwalić – dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie linii LG Signature”.