Toshiba wprowadza aż siedem nowych laptopów biznesowych

Nowości z zewnątrz są bowiem bardzo podobne (by nie powiedzieć, że identyczne) do poprzedników. Modele Portégé X20W-E i X30-E, Tecra X40-E, A50-E i Z50-E oraz Satellite Pro A50-E i R50-E wyróżnia na tle poprzedniej serii to, że korzystają z nowych procesorów Intel Core generacji 8.
Toshiba wprowadza aż siedem nowych laptopów biznesowych

Określane przez producenta jako “generacja E” modele posiadają w większości te same cechy użytkowe co “generacja D”. Przykładowo obydwie Portégé, zarówno X20W-E, jak i X30-E mogą pochwalić się ekranami dotykowymi, które, w przeciwieństwie do większości wyświetlaczy tego typu, są w pełni matowe.

Nowy laptop Toshiba Portege X30 wygląda jak… poprzednia X30 (fot. Toshiba)

Wprowadzenie nowych urządzeń E-Generation to kolejne potwierdzenie naszej ambicji dostarczania najszybszych i najbardziej wydajnych laptopów dla mobilnych profesjonalistów – powiedział Maki Yamashita, wiceprezes działu Toshiby zajmującego się komputerami na region EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Doskonale rozumiemy, że styl pracy naszych użytkowników nieustannie będzie ewoluował. Chcemy zapewniać im laptopy gwarantujące taką samą wydajność bez względu na ich aktualne miejsce pracy. Najnowsza seria Toshiba to połączenie wysokiej wydajności, zabezpieczeń, mobilności i łączności – idealne dla dzisiejszego użytkownika biznesowego. 

Laptop Toshiba Tecra A50-C – czyli model z dwóch generacje wstecz. Zdjęcie można by jednak spokojnie zastosować przy nowej wersji E. Urządzenia nie różnią się wizualnie (fot. Toshiba)

Portégé X20W-E, X30-E i Tecra X40-E z LTE będą dostępne od kwietnia 2018 r. Pozostałe urządzenia można zamawiać już teraz.

Toshiba dość późno dołączyła do producentów oferujących laptopy z procesorami ósmej generacji. Japoński koncern skupia się ostatnio wyłącznie na notebookach skierowanych do biznesu, a tam często nowości wprowadzane są odrobinę później niż w przypadku modeli konsumenckich. Swojego czasu Toshiba była jednym z największych producentów laptopów, także tych bardzo odległych od biznesowego charakteru. Miała nawet serię skierowaną do miłośników cyfrowej rozrywki: Qosmio. | CHIP