Kurczaki z Kentucky

Relacja z konferencji firmy Lexmark, a dotyczącej ich drukarek - w szczególności egzemplarzy premierowych; prezentacja odbyła się w Lexington

Nie zdążyłem ochłonąć po infosystemowej gonitwie, a już trzeba było pakować manatki i w trzewiach żelaznego ptaka wyruszyć za Wielką Wodę. Celem zamorskich wojaży była siedziba Lexmarka – producenta m.in. drukarek i software’u.

Nazajutrz po przybyciu do Lexington (Kentucky) zawieziono nas do fabryki, gdzie oprócz śniadania zostaliśmy „poczęstowani” najświeższymi informacjami.

Zanim jednak naszym oczom ukazały się okryte zasłoną produkty złożyliśmy podpisy pod obietnicą, że „choćby nas smażono w smole…”. Szczęściem jednak termin widniejący na tzw. „non disclosure agreement” już minął i bez obaw mogę puścić farbę.

flagi

Pozostając w zgodzie z chronologią wydarzeń w Lexington wypada mi wspomnieć, że minikonferencję otworzył Helmut Meyer (manager, business printing solutions), który stwierdził, że drukarka (samo urządzenie) stanowi tylko 5% sumy związanej z całkowitymi kosztami jej użytkowania (niewiarygodne!). 45% to serwis, energia elektryczna, materiały eksploatacyjne. Po chwili, dochodząc do sedna dodał, że jednym z celów Lexmarka jest „podpowiedzenie użytkownikom jak mogą zaoszczędzić na bieżących kosztach związanych z drukowaniem”.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.