Sporych rozmiarów urządzenie oferuje rozbudowane możliwości regulacji i korekcji obrazu za pomocą cyfrowego systemu OSD i przycisków umieszczonych na przednim panelu. Możliwa jest m.in. niwelacja ewentualnych zniekształceń (poduszka, trapez, równoległobok), obrót obrazu, korekcja liniowości i górnej oraz dolnej krawędzi obrazu. Ustawienia zbieżności kolorów w poziomie i w pionie (dla całego obrazu, jak i osobno dla jego górnej i dolnej części) pozwalają na uzyskanie zadowalającej jakości.
Kineskop, wykonany w technologii Super Wide Trinitron, tylko minimalnie odbija światło i pozwala na uzyskanie bardzo kontrastowego obrazu. W czasie testów we wszystkich rozdzielczościach wyświetlane plansze były bardzo dobrej jakości, krawędzie – ostre, barwne płaszczyzny zaś równomiernie nasycone. Nie występowały zniekształcenia kątów prostych w rogach ekranu.
w skrócie | |
DTEC GDM-90W 01T5 | |
Częstotliwości: pozioma 30-96 kHz, pionowa 50-160 Hz | |
Maks. rozdzielczość: 1920×1200 | |
Kineskop: 24′ (obszar widzialny – 22,5′), plamka – 0,25-0,28 mm | |
Gwarancja: 2 lata | |
bardzo dobra jakość obrazu | |
duże możliwości regulacji | |
brak dołączonych sterowników | |
brak polskiej dokumentacji | |
Producent: Datrontech Poland (Sony OEM – http://www.sony.com/) Warszawa, tel.: (0-22) 675 28 30, faks: 675 55 19 e-mail: [email protected]http://www.datrontech.com.pl/ | |
Cena: 9000 zł |
Niestety, w komplecie brakowało dyskietki ze sterownikiem potrzebnym do uzyskania niestandardowych rozdzielczości pozwalających na wyświetlanie obrazu w nietypowych proporcjach. Szkoda, tym bardziej że w Internecie można znaleźć odpowiedni driver. Do urządzenia dołączono dokumentację w sześciu językach, ale – jak można się domyślić – żaden z nich nie jest naszym językiem ojczystym. Oprócz tego poskąpiono informacji technicznych, ograniczając się do podania tylko kilku istotniejszych.
Dzięki rzadko spotykanemu walorowi, jakim jest możliwość wyświetlenia dwóch pełnych stron A4 naturalnej wielkości, monitor nada się doskonale do pracowni DTP.