Sezon na jabłka?

Jeśli wierzyć reklamom iMaca, Apple oferuje coś naprawdę rewolucyjnego. Nawet zagorzali miłośnicy Windows rozprawiają na temat najnowszego Macintosha.

Na świecie pularność komputerów Macintosh jest zdecydowanie większa niż w Polsce, czego główną przyczyną jest ich stosunkowo wysoka cena. Jednak w ostatnich latach także w USA, największym rynku komputerowym świata, firma Apple odnotowywała ciągły spadek sprzedaży swoich produktów. Do najważniejszych przyczyn tego zjawiska zaliczyć trzeba spory sukces marketingowy systemów operacyjnych Microsoftu. Wraz z powstaniem Windows 95 pecety zyskały większość atrybutów charakterystycznych do tej pory tylko dla Maców, np.: jednolity interfejs graficzny. Przez wiele lat głównym zastosowaniem maszyn z jabłkiem w herbie była grafika i DTP. Obecnie w tych dziedzinach dobrze sobie radzą także i pecety. Wszystko to sprawiło, że aby wyjść z kryzysu, firma Apple potrzebowała sukcesu i – co ciekawe – wraz z wylansowaniem iMaca (przynajmniej w USA) cel ten został osiągnięty.

Info
InternetiMac na stronie Apple’a:http://www.apple.com/imac/
Polska strona o iMacu:
http://www.apple.pl/iMac/
Więcej:bezcatnews