Odpowiedź nie jest oczywiście prosta – uzależniona jest bowiem przede wszystkim od tego, kto miałby być użytkownikiem pakietu i do jakich celów byłby on wykorzystywany. Przyjmijmy, że skoncentrujemy się na odbiorcy instytucjonalnym (na przykład z segmentu SOHO – Small Office Home Office), choć oczywiście możemy nabyć biurowy pakiet Microsoftu najzupełniej prywatnie, poświęcając na to jednak co najmniej ok. 2300 zł (wersja Standard, w przypadku uaktualnienia – ok. 1200 zł). Chociaż użytkownik prywatny również odniesie korzyści z pracy z nowym “Biurem”, jednak mimo wszystko zmiany wprowadzone do jego nowej edycji istotne znaczenie mają dla mniejszych lub większych biur. Spójrzmy zatem w migawkowym skrócie, co zyskamy, a co być może stracimy, decydując się na zakup Office 2000.
|
Decyzję o zakupie lub uaktualnieniu do Office 2000 każdy oczywiście musi podjąć sam. Trzeba przy tym wziąć pod uwagę znacznie więcej czynników niż tylko lista wprowadzonych udoskonaleń i nowych funkcji.