Pełnotekstowe wyszukiwanie informacji stanowi mocną stronę Technetu |
Obecnie Technet znacznie się rozrósł i zawiera nie tylko dokumentacje, ale również aktualizacje i Service Packi do wszystkich produktów Microsoftu. Zawartość została podzielona na pięć funkcjonalnych części. Pierwsza, aktualizowana co miesiąc, zawiera: MS Knowledge Base ,
Technical Information Supplemental Driver and Patches
oraz International Supplemental. Część druga –
Utilities — to wszelkiego rodzaju narzędzia służące “dostrajaniu” produktów Microsoftu, Resource Kity oraz Internet Explorer we wszystkich istniejących wersjach językowych. Service Packs z kolei to zestawy poprawek do systemów i programów Microsoftu. W skład ostatniej części –
Extras — wchodzą materiały dodatkowe, nie pasujące tematycznie do pozostałych kategorii.
w skrócie | |
Microsoft Technet | |
Wymagania: PC 486; 8 MB RAM; Windows 9x; ok. 3 MB na dysku | |
bogaty zestaw poprawek i aktualizacji | |
pełna baza dokumentacji technicznych | |
pełnotekstowe wyszukiwanie informacji | |
brak polskiej wersji | |
Producent: Microsoft, USA, http://www.microsoft.com/ | |
Dostarczył: APN Promise, Warszawa, tel.: (0-22) 654 90 64, faks: 826 40 15, e-mail: [email protected], http://www.promise.com.pl/ | |
Cena: ok. 1200 zł |
Najprzydatniejszym składnikiem Technetu jest dokumentacja techniczna – korzystając z wygodnego interfejsu, umożliwiającego pełnotekstowe przeszukiwanie bazy, można znaleźć rozwiązanie problemów występujących w związku z produktami Microsoftu. W połączeniu z zawsze aktualnym zestawem poprawek Technet powinien stanowić obowiązkowe wyposażenie każdej firmy produkującej aplikacje lub sprzedającej oprogramowanie Microsoftu na licencji OEM – gdyż to ona jest zobowiązana do świadczenia pomocy technicznej.