Żeń-szeń w biurze

Pakiet Office, mimo iż prawie niezbędny we współczesnym biurze, bywa przyczyną wielu frustracji. Lektura tego artykułu może zapobiec wielu takim problemom.

Można zaryzykować stwierdzenie, że wskazówki zawarte w tym artykule mogą wydłużyć życie przeciętnego użytkownika pakietu Microsoft Office. Dokładnie – nie wydłużyć życie, a skrócić czas spędzany na poszukiwaniu właściwych rozwiązań naszych codziennych problemów.

Microsoft Office to niewątpliwie jeden z najbardziej popularnych i zarazem najlepszych pakietów biurowych na świecie. Liczba kłopotów, jakie mogą się przytrafić użytkownikom Excela czy Worda, wynika zarówno ze stopnia komplikacji tych programów, jak i – nierzadko – z ukrytych w nich błędów. Dlatego warto wiedzieć, jak radzić sobie z typowymi problemami występującymi podczas korzystania ze współczesnych narzędzi pracy sekretarki. Word, Excel i Access to niewątpliwie „wielka trójka” pakietu Microsoft Office. Z tego też powodu we wskazówkach zawartych w niniejszym tekście skupiliśmy się na tych trzech aplikacjach.

Info
Grupy dyskusyjne
Uwagi i komentarze do artykułu:
#
Pytania techniczne:
#
Internet
Strona Microsoft Office
http://www.microsoft.com/office/
Microsoft Technet
http://www.microsoft.com/technet/
Na krążku CD dołączonym do numeru, w dziale Software | Porady do MS Office’a można znaleźć pakiet dodatkowych konwerterów dokumentów, przeznaczony dla MS Office’a 2000
0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.