Flash – MacGyver

Pojawienie się na rynku piątej wersji Flasha przyniosło m.in. znacznie rozbudowane w stosunku do poprzedniej edycji programu środowisko do tworzenia skryptów. ActionScript, w swej strukturze podobny do JScriptu, jest teraz zorientowanym obiektowo językiem o ogromnych możliwościach. Efektywne wykorzystanie jego mocy wymaga jednak dużej wiedzy. Spora jej część znalazła się w omawianej książce. Zawartość tego wydawnictwa […]

Pojawienie się na rynku piątej wersji Flasha przyniosło m.in. znacznie rozbudowane w stosunku do poprzedniej edycji programu środowisko do tworzenia skryptów. ActionScript, w swej strukturze podobny do JScriptu, jest teraz zorientowanym obiektowo językiem o ogromnych możliwościach. Efektywne wykorzystanie jego mocy wymaga jednak dużej wiedzy. Spora jej część znalazła się w omawianej książce.

Zawartość tego wydawnictwa to nie tylko wyczerpujący opis środowiska projektowego i składni języka, ale również liczne przykłady zastosowań skryptów Flasha. W książce znajdziemy wiele przydatnych informacji na temat obsługi zdarzeń występujących w trakcie animacji, jej modelu obiektowego czy zautomatyzowanego komponowania klipów filmowych. Do podręcznika dołączono płytę CD ze skryptami i animacjami omawianymi w książce oraz testowymi wersjami narzędzi potrzebnych do ich realizacji. Przydatne podczas codziennej pracy przykłady oraz wysoki poziom edytorski książki zachęcają do częstego do niej zaglądania. Ze względu na przystępną, acz konkretną formę podania interesujących treści opisywaną pozycję warto polecić każdemu początkującemu i średnio zaawansowanemu użytkownikowi Flasha. (gd) Helion, 328 s.+CD-ROM, 44 zł

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.