Koniec z nadgodzinami

MS Office jest wielki - i to do tego stopnia, że czasami mamy kłopoty z poznaniem wszystkich funkcji pakietu. Pomysłów na usprawnienie pracy z Wordem albo Excelem jest wiele - przedstawiamy niektóre z nich.

Na samym początku niezbędne będzie jednak pewne zastrzeżenie. Wszystkie porady dotyczą poszczególnych narzędzi dostępnych w pakietach MS Office zarówno w wersji 2000, jak i XP, chyba że w tekście wyraźnie powiedziano, iż niektóre funkcje dostępne są tylko na przykład w Wordzie XP. Same programy różnią się nieco od siebie nie tylko liczbą oferowanych funkcji, ale także nazewnictwem opcji. Różnice te nie są jednak na tyle istotne, aby dokonywać rozdzielenia porad przeznaczonych specjalnie dla MS Office 2000 i MS Office XP.

Dla przykładu weźmy fragment tekstu poświęcony wyświetlaniu kilku stron w Wordzie. W przypadku edytora w wydaniu 2000 opcja niezbędna do uaktywnienia tej funkcji nosi nazwę Kilka stron; w Wordzie XP ta sama opcja to Wyświetlanie kilku stron. Sami chyba przyznacie, że nie ma sensu podkreślać w tekście takich różnic.

Zatem do dzieła. Nauczmy się, jak sobie usprawnić pracę z najpopularniejszym obecnie pakietem biurowym.

Kolejne strony zawierają opisy narzędzi pakietu MS Office 2000/XP.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.