Znany serwis wideo chce konkurować z YouTube’em

Serwis fimowy Joost został całkowicie odświeżony. Nowa strona, polegająca na Flashu i interakcji z użytkownikami, pozostaje całkowicie darmowa. Czy ma szanse zagrozić YouTube’owi? Joost, jeden z największych serwisów internetowych z legalnymi materiałami wideo, zmienia twarz. Twórcy portalu postanowili pójść za światowym trendem i przekształcili witrynę w serwis społecznościowy. Dzięki temu zyskaliśmy możliwość interakcji z filmami a także z innymi użytkownikami Joosta. Mamy możliwość komentowania klipów, dodawania tagów, podglądania tego, co oglądają inni oraz dodawania przyjaciół do swojego profilu, dołączania do grup oraz innej interakcji znanej z innych portali społecznościowych. Kolejną nowinką jest JoostFeed, który agreguje wszystkie wydarzenia na Joost i pozwala nam być na czasie ze wszystkimi nowościami na portalu.
Znany serwis wideo chce konkurować z YouTube’em

Na chwilę obecną Joost zawiera ponad 46 000 profesjonalnych klipów wideo o łącznej długości ponad 8 000 godzin. Materiały pochodzą z takuch źródeł, jak CBS, Showtime, Last.fm, Wallstrip, Moblogic, Viacom, BET, CMT, Komedy Central, LOGO, MTV, The N, Nickolodeon, Spike czy VH1. Znajdziemy także pełnometrażowe filmy od Sony Picture Television czy Warner Bros. Television Group.