S3 Graphics Chrome 530 GT

Karta Chrome 500 z pełną obsługą API OpenGL 3.0 dzięki sterownikowi w wersji beta

S3 Graphics ożywia aplikacje 3D poprzez w pełni programowalny API OpenGL 3.0 i obsługę języka jednostek cieniowania GLSL 1.3 w najnowszym sterowniku w wersji beta

S3 Graphics opublikowała dziś wersję beta sterownika do najnowszej wersji API OpenGL 3.0 umożliwiającego wykorzystanie otwartego standardu 3D opracowanego przez Khronos Group w nowej serii programowych procesorów grafiki Chrome 500. Umożliwia to programistom rozpoczęcie prac nad oprogramowaniem OpenGL 3.0 dla sprzętu S3 Graphics z wykorzystaniem najnowszego sterownika w wersji beta oraz języka jednostek cieniowania GLSL 1.3 w systemach Windows XP i Vista.

Sterowniki pozwalają w pełni wykorzystać API OpenGL 3.0, umożliwiając programistom ulepszenie aplikacji i pełne wykorzystanie możliwości sprzętowych procesorów Chrome 500 do realistycznego renderingu 3D. Nowe funkcje w OpenGL 3.0 to nowa wersja języka jednostek cieniowania GLSL, obiekty siatki wierzchołków, 32-bitowe tekstury FP, cztery nowe metody kompresji tekstur, rendering/blending sRGB oraz ulepszenia wydajności dla warunkowego renderingu z bardzo wydajnym indeksowaniem siatek.

Pierwszy produkt S3 Graphics obsługujący najnowszy API OpenGL 3.0 – S3 Graphics Chrome 530 GT – jest dostępny w sklepie internetowym GStore pod adresem: https://s3gstore.s3graphics.com/. Najnowszy sterownik beta OpenGL 3.0 jest dostępny pod adresem: http://www.s3graphics.com/en/resources/drivers/chrome_500/

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.