2 000 000 PLAY-owiczów

2 mln klientów operatora to w 35% klienci abonamentowi i w 65% klienci korzystający z oferty PLAY na kartę. Jednym z największych sukcesów PLAY w ubiegłym roku było wprowadzenia w lipcu 2008 roku taniej oferty bezprzewodowego dostępu do Internetu – PLAY Online.  Prognozy operatora zakładały pozyskanie najpierw 20 tys. klientów, następnie 50 tys. Ostatecznie ofertę szybkiego Internetu mobilnego w PLAY wybrało prawie 80 tys. klientów.
Do każdego zakupionego telefonu marki TRAK dołączane będą startery Play 9zł, natomiast promocyjna partia telefonów będzie wyposażona w starter MGM z bonusem w postaci 120 zł gratis od Play na doładowania
Do każdego zakupionego telefonu marki TRAK dołączane będą startery Play 9zł, natomiast promocyjna partia telefonów będzie wyposażona w starter MGM z bonusem w postaci 120 zł gratis od Play na doładowania

W grudniu przychody operatora wyniosły 90 mln PLN. Operator powiększył w ciągu roku swoje przychody o 343%  w porównaniu z rokiem ubiegłym do poziomu 841 milionów PLN. W grudniu 2008 wniosek o przeniesie numeru do PLAY z innych sieci komórkowych złożyło ponad 7 tys. klientów.W ciągu roku 2008 PLAY powiększył liczbę salonów sprzedaży z 450 na 620.

Obecnie 2 100 działających nadajników PLAY zapewnia własny zasięg dla 50% populacji. W ten sposób operator rok wcześniej zrealizował już wymagania koncesyjne. Plan na rok 2009 to pokrycie własnym zasięgiem UMTS 2100, UMT 900, GSM 900 do 75% populacji między innymi dzięki budowie kolejnych 1 500 nadajników 900 MHz.