Komputronik i Karen łączą siły

Zarządy Komputronik S.A. oraz Karen S.A. podjęły decyzję dotyczącą ujednolicenia obu marek. Marka Karen zostanie zastąpiona przez lepiej rozpoznawalną markę Komputronik.

Zmiana, zdaniem obu firm, pozytywnie wpłynie na wyniki sprzedaży obu spółek oraz planowanie strategii marketingowej Grupy Komputronik, która jest większościowym udziałowcem Karen S.A. Z badań ilościowych wynika, że rozpoznawalność marki Komputronik w jej grupie docelowej sięga 60%, zaś dobrą znajomość tej marki deklaruje nieco ponad połowa potencjalnych klientów. W przypadku Karen rezultaty te wynoszą odpowiednio, 21% oraz 15%. Wyraźnym potwierdzeniem wyników badań jest ponad 100-procentowa poprawa wyników sprzedaży salonu Karen w poznańskim Centrum Handlowym Panorama po tym, jak pilotażowo dokonano zmiany nazwy salonu na Komputronik.

Zarządy obu spółek podkreślają, że pomimo zmiany marki, faktycznym operatorem salonów nadal będzie Karen S.A. Teraz jednak będzie w pełni korzystał ze wsparcia działów: zakupów, marketingu i logistyki Komputronik S.A. Dzięki temu możliwa będzie znaczna optymalizacja kadry i zasobów.  Komputronik S.A. jest w posiadaniu 57% udziałów w Karen S.A.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.