Nowe horyzonty reklamy online

Prognozy na temat przyszłości reklamy w sieci, mimo iż stale obniżane ze względu na kryzys, nadal brzmią optymistycznie dla internetu. Eksperci domu mediowego Starlink prognozują wzrost wartości rynku reklamy w Polsce w 2009 roku maksymalnie o 3%, co przypisują zwiększonym wydatkom na reklamę w sieci – jej wartość wzrośnie o 15-18%.
Wysoka dynamika wzrostu wskazuje, że internet już w tym roku osiągnie drugą pozycję jako medium reklamowe, tuż za telewizją. Jak widać, we Włoszech wciąż królują reklamy drogowe :)
Wysoka dynamika wzrostu wskazuje, że internet już w tym roku osiągnie drugą pozycję jako medium reklamowe, tuż za telewizją. Jak widać, we Włoszech wciąż królują reklamy drogowe :)

Internet Standard, magazyn nowej gospodarki, który od kilku lat organizuje cenione w branży konferencje, przygotował kolejne cykliczne wydarzenie związane z szeroko pojętym e-marketingiem. Konferencja adstandard 2009. Nowe horyzonty reklamy online (26-27 lutego) ma na celu przybliżenie jej uczestnikom możliwości skutecznego wykorzystania ograniczonych budżetów reklamowych, które jak przewidują eksperci będą w dużej mierze “przesuwane” z reklamy tradycyjnej do internetowej.

Konferencja adstandard 2009. Nowe horyzonty reklamy online kierowana jest szczególnie do pracowników działu marketingu, domów mediowych, agencji interaktywnych, menedżerów marketingu i sprzedaży oraz osób odpowiedzialnych za markę lub produkt.

Konferencja: 26 – 27 lutego 2009 r.

Miejsce: Warszawa, Budynek Agory ul. Czerska 8/10

Organizator: Internet Standard

Szczegóły i zgłoszenia: InternetStandard.pl