Polski projekt w czołówce konkursu „Europejskie nadzieje innowacji 2009”

28 młodych francuskich i europejskich przedsiębiorców spotka się w finale siódmej edycji "Europejskich nadzieji innowacji", Innovact 2009.

Nowa edycja konkursu  „Europejskie nadzieje innowacji”, która ruszyła we wrześniu 2008, wyselekcjonawała ostatecznie 28 projektów do wielkiego finalu, który odbędzie się 24 marca, w ramach Targów Innowacji we francuskim mieście Reims (24/25 marzec). Weźmie w nim udział 16 projektów francuskich i 12 projektów europejskich z Belgii, Grecji, Włoch, Łotwy, Norwegii, Rumunii, Rosji i Szwajcarii oraz z Polski.  W preselekcji znalazło się ponad sto kandydatur.

Nasz kraj będzie reprezentowany przez Tomasza Florczaka, który przedstawi projekt „AdProfes”. Ta młoda firma zajmuje się wdrażaniem interaktywnych prezenterów dla przedsiębiorstw chcących w niekonwencjonalny sposób zbudować profesjonalny wizerunek i wypromować swoją ofertę w Internecie. Wirtualni prezenterzy oprowadzają po stronie internetowej i przedstawiają produkty oraz dostępne usługi.

Finał konkursu będzie miał miejsce podczas 13-tych Targów Innowacji, Innovact. Jest to forum młodych przedsiębiorców organizowane corocznie i wspomagane finansowo przez Izbę handlową z Reims.

Koszt pobytu oraz zakwaterowania dla finalistów konkursu zostanie pokryty przez organizatorów. Udział z Targach Inovact pozwoli „młodym kreatorom”  poznać 4 000 uczestników z różnych sektorów, z 20 krajów oraz 220 inowacyjnych firm europejskich.

Jury, pod przewodnictwem Luuki BORGA Sekretarza Generalnego programu Eureka oraz zarządzającego szefa programów europejskich Eurostars. będzie oceniać odwagę, kreatywność, profesjonalność i możliwość rozwoju każdego z projektów. Dotacja finansowa za pierwsze miejsce wynosi 3 000 euro, za drugie i trzecie 1 500.

Od siedmiu lat, pod patronatem Komisji Europejskiej, konkurs « Europejskie nadzieje innowacji » nagradza najlepsze i najbardziej nowatorskie projekty przedsiębiorcze studentów i doktorantów z całej Europy.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.