Użytkownik może za pomocą strony internetowej skontaktować się z zespołem wsparcia technicznego

ASUS naprawi notebooka u ciebie w domu

Serwis produktów ASUS w Polsce wzbogacił się o dwie dodatkowe opcje: naprawę u klienta i interaktywną stronę www.

Pakiet Lokalnej Usługi Serwisowej u Klienta (LOSP) to oferta dla użytkowników domowych oraz małych i dużych firm, które mogą potrzebować lokalnej usługi serwisowej po zarejestrowaniu problemu ze sprzętem. Zapewnia on profesjonalny lokalny serwis u klienta, który działa w połączeniu z pomocą telefoniczną i zdalną diagnostyką sprzętu objętego gwarancją, co pozwala na utrzymanie notebooka w idealnej formie przez cały czas.

Użytkownik ma prawo do zakupu Pakietu Lokalnej Usługi Serwisowej u Klienta (LOSP) w momencie zakupu notebooka firmy ASUS. LOSP ma zastosowanie tylko wtedy, gdy notebook ASUS jest objęty 2 letnim okresem gwarancji.

Zespół Wsparcia Technicznego ASUS Polska przygotował też nową stronę internetową poświęconą wyłącznie kwestiom serwisowym oraz pomocy technicznej. Strona dostępna jest pod adresem: http://www.asus-polska.pl/serwis/, dostęp do niej można uzyskać także poprzez link z głównej strony wsparcia technicznego.

Na tej stronie użytkownik ma dostęp do wielu funkcji za pomocą prostego i przejrzystego interfejsu. Pozwala mu ona monitorować stan naprawy, a także status przesyłki pomiędzy użytkownikiem a serwisem. Użytkownik może znaleźć na stronie odnośniki  z filmami opisującymi podstawowe czynności konserwacyjne i instalacyjne, które mogą pozwolić rozwiązać problem z systemem operacyjnym lub aplikacją. Filmy dostępne są do obejrzenia bezpośrednio na stronie dzięki skorzystaniu z serwisu YouTube. Na stronie znajduje się również pełny opis warunków i zasad serwisowych.

Użytkownik może za pomocą strony skontaktować się z zespołem wsparcia technicznego na dwa sposoby. Albo korzystając formularza pozwalającego na kontakt mailowy, lub też włączyć

się do bezpośredniego czatu z pracownikiem ASUS: po wybraniu produktu oraz wpisaniu modelu wraz z numerem seryjnym, rozmowa odbędzie się w tym samym okienku. W czasie rozmowy Klient ma dostęp do różnych przycisków jak drukowanie czy użycie emotikon.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.