Kampania reklamowa Laptop Hunters ruszyła z hukiem

Microsoft policzkuje Apple’a w spocie reklamowym

Microsoft jak dotąd nie rewanżował się wprost Apple'owi za zgryźliwości w jego reklamach. Najnowsza klip o Windows atakuje jednak Jabłko wprost i po imieniu.

Kampania marketingowa Apple’a „I’m a Mac, and he’s a PC’, swoją drogą bardzo udana i dowcipna, przeszła już do annałów historii reklamy. Jak każdy pamięta, producent komputerów z jabłkiem w tle bez ceregieli naśmiewał się z wad Windows, szczególnie Visty. Microsoft zrewanżował się kampania reklamową „I’m a PC”, jednak nigdy nie nabijał się bezpośrednio z Apple’a, zachowując bardziej neutralne i stonowane podejście. Najnowsza reklama Windows zmienia ten trend.

Witryna internetowa Laptop Hunters, uruchomiona właśnie przez koncern z Redmond, przedstawia różne osoby planujące kupić nowego notebooka. Zgodnie z regułą „Microsoft rządzi, Microsoft radzi, Microsoft was nie zdradzi” specjaliści z Redmond pomagają w wyborze wymarzonego komputera. Oczywiście, z Windows na pokładzie. Pierwszą łowczynią laptopa została Lauren, która chce kupić komputer z 17-calowym ekranem za nie więcej, jak 1 000 dolarów.

Ballmer krytykuje Apple’a

Podczas swojego polowania odwiedza sklep Apple’a, z którego jednak wychodzi z kwitkiem. – Za taką kwotę zaoferowali mi tylko starego, 13-calowego Macbooka – skarży się Lauren. – Chyba nie jestem dostatecznie fajna, by zostać Mac Person (zwrot często stosowany w reklamach Apple’a, chodzi o użytkownika komputerów Apple’a – przyp. red.) – dodaje. Oczywiście, jak to w reklamie, wszystko kończy się dobrze, a łowczyni laptopów decyduje się na HP Paviliona dv7 z Vistą na pokładzie.

Reklamę z Lauren w roli głównej możecie obejrzeć pod tym adresem.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.