Internauci mają też możliwość tworzenia ogólnodostępnych ankiet, w których innym użytkownikom daje się prawo wyboru jednego spośród dwóch porównywanych produktów

Portal społecznościowy dla snobów

Think Luxury to pierwszy w Polsce serwis agregujący informacje o rodzimym rynku premium. W katalogach zgromadzono opisy i zdjęcia setek luksusowych produktów dostępnych w sklepach.

Koneserzy luksusowych produktów wreszcie mają swój portal społecznościowy. Uruchomiono serwis Think Luxury, który zawiera informacje o luksusowych produktach dostępnych w polskich sklepach. Ubrania, kosmetyki, biżuteria, zegarki, sprzęt elektroniczny, samochody, motory, meble, a nawet produkty spożywcze – to wszystko można znaleźć w luksusowym wydaniu w nowym serwisie.

Użytkownik może wyszukiwać je według kategorii lub marek. Ma też możliwość znalezienia sklepów, w których wybrany towar jest sprzedawany. W katalogu ujęto również usługi premium, jak wycieczki, zabiegi SPA, szkolenia menedżerskie itp. –Baza będzie sukcesywnie uzupełniana i zmieniana wraz z wprowadzaniem nowych kolekcji – zapowiada Michał Rak, redaktor naczelny portalu.

Serwis ma też wymiar społecznościowy. – Zalogowani internauci otrzymują narzędzie tworzenia kolekcji produktów; mogą budować zestawy posiadanych, polecanych czy wymarzonych rzeczy. Mają także możliwość wzajemnego komentowania i oceniania ich – tłumaczy Rak.

Redakcja Think Luxury codziennie dostarcza też internautom informacji o produktach i usługach premium. Publikowane są newsy z Polski i ze świata, porady ekspertów, rankingi, porównania. Raz w tygodniu pojawia się też ekskluzywny wywiad ze znaną osobą. – O stylu polskich gwiazd narosło wiele mitów.

Od tygodnia portal codziennie publikuje wyznania polskich gwiazd na temat ich stylu. W ramach tworzonego przez redakcję „Alfabetu Stylu” pojawią się jeszcze wypowiedzi m.in. Mai Popielarskiej, Anny Popek, Katarzyny Walter czy Lidii Popiel.

W portalu można nie tylko poczytać o stylu gwiazd, ale też zaprezentować swój własny. Internauci zainspirowani wypowiedziami celebrytów mogą odpowiadać na pytanie dnia i wygrywać cenne nagrody (iPody, laptopy, rowery, kosmetyki, karnety fitness, zabiegi kosmetyczne).

Serwis dostępny jest pod tym adresem.

Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.