Internauci mają też możliwość tworzenia ogólnodostępnych ankiet, w których innym użytkownikom daje się prawo wyboru jednego spośród dwóch porównywanych produktów

Portal społecznościowy dla snobów

Think Luxury to pierwszy w Polsce serwis agregujący informacje o rodzimym rynku premium. W katalogach zgromadzono opisy i zdjęcia setek luksusowych produktów dostępnych w sklepach.

Koneserzy luksusowych produktów wreszcie mają swój portal społecznościowy. Uruchomiono serwis Think Luxury, który zawiera informacje o luksusowych produktach dostępnych w polskich sklepach. Ubrania, kosmetyki, biżuteria, zegarki, sprzęt elektroniczny, samochody, motory, meble, a nawet produkty spożywcze – to wszystko można znaleźć w luksusowym wydaniu w nowym serwisie.

Użytkownik może wyszukiwać je według kategorii lub marek. Ma też możliwość znalezienia sklepów, w których wybrany towar jest sprzedawany. W katalogu ujęto również usługi premium, jak wycieczki, zabiegi SPA, szkolenia menedżerskie itp. –Baza będzie sukcesywnie uzupełniana i zmieniana wraz z wprowadzaniem nowych kolekcji – zapowiada Michał Rak, redaktor naczelny portalu.

Serwis ma też wymiar społecznościowy. – Zalogowani internauci otrzymują narzędzie tworzenia kolekcji produktów; mogą budować zestawy posiadanych, polecanych czy wymarzonych rzeczy. Mają także możliwość wzajemnego komentowania i oceniania ich – tłumaczy Rak.

Redakcja Think Luxury codziennie dostarcza też internautom informacji o produktach i usługach premium. Publikowane są newsy z Polski i ze świata, porady ekspertów, rankingi, porównania. Raz w tygodniu pojawia się też ekskluzywny wywiad ze znaną osobą. – O stylu polskich gwiazd narosło wiele mitów.

Od tygodnia portal codziennie publikuje wyznania polskich gwiazd na temat ich stylu. W ramach tworzonego przez redakcję „Alfabetu Stylu” pojawią się jeszcze wypowiedzi m.in. Mai Popielarskiej, Anny Popek, Katarzyny Walter czy Lidii Popiel.

W portalu można nie tylko poczytać o stylu gwiazd, ale też zaprezentować swój własny. Internauci zainspirowani wypowiedziami celebrytów mogą odpowiadać na pytanie dnia i wygrywać cenne nagrody (iPody, laptopy, rowery, kosmetyki, karnety fitness, zabiegi kosmetyczne).

Serwis dostępny jest pod tym adresem.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.