Każdy gość serwisu może dodać swój własny żart, który po zatwierdzeniu przez moderatora zostanie dodany

Roflcopter.pl – jajogłowi też mają poczucie humoru

Grupą docelową portalu są ludzie mający na co dzień styczność z komputerami i matematyką, w szczególności pracownicy branży IT.

Strona ma przyciągnąć osoby w różnym wieku, jednak powiązane z branżą IT, nie bojące się śmiać z siebie. Serwis jest przykładem web 2.0 w użyciu – kontent jest tworzony przez internautów, każdy gość serwisu może dodać swój własny żart, który po zatwierdzeniu przez moderatora zostanie dodany. Oprócz tego użytkownicy mogą głosować i ustalać ranking najlepszy, jak i najgorszych cytatów.

Reklama serwisu opiera się przede wszystkim na marketingu szeptanym. Wykorzystując fakt wzajemnego przesyłania sobie linków do cytatów jak i całego serwisu budowana jest baza użytkowników.Doraźnym celem serwisu jest zbudowanie bazy wiernych odwiedzających, który oprócz generowania ruchu będą również współtworzyć serwis, a w przyszłości być może również pomagać monetaryzować ruch.

Serwis jest przykładem wdrożenia, opartego na technologii opensource – Ruby on Rails.

Ekonomista, Prawnik oraz Informatyk spierali się, czy warto mieć kochankę.
Ekonomista: Nie warto, trzeba kupować prezenty i dla żony, i dla kochanki – za drogo wychodzi.
Prawnik: Nie warto. Z prawnego punktu widzenia jest to nielegalne, w razie rozwodu żona wszystko zabiera…
Informatyk: Warto. Żona myśli, że jestem z kochanką, kochanka myśli, że jestem z żona, a ja mogę posiedzieć przy komputerze.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.