Dzięki MySpace Widget użytkownicy będą się mogli komunikować ze sobą podczas oglądania telewizji przy pomocy zwykłego pilota

MySpace coraz gorzej radzi sobie w USA

MySpace, kultowy niegdyś portal społecznościowy, radzi sobie na rynku amerykańskim coraz gorzej. Jego zasięg zmalał o połowę.

Jak wynika z badań firmy Hitwise, obecny zasięg portalu MySpace w USA wynosi 30,26 procent. To spadek o ponad połowę w porównaniu do zeszłego roku, kiedy to MySpace mógł się pochwalić wynikiem ponad 66 procent. To nie koniec porażek, zmalał bowiem również czas, jaki przeciętny użytkownik spędza czas na portalu o 12 procent. Na szczęście dla władz MySpace’a, portal ten pod tym względem ma wciąż najlepszy wynik wśród wszystkich serwisów społecznościowych w USA.

Co się stało? Znaczną część tortu przejęły Twitter i Facebook. Pierwszy z nich zwiększył swój zasięg o 1 170 procent (sic!), ale wciąż nie jest topowym portalem – jego zasięg w tym momencie wynosi 1,84 procent. Z kolei Facebook stał się liderem, kontrolując 59 procent całego rynku portali społecznościowych w USA.

MySpace na polskim rynku radzi sobie nieco lepiej. Internautów wciąż przybywa (aczkolwiek nieznacznie). Głównym atutem MySpace’a jest promowanie offowych artystów. Portal stawia na kontakt artystów z fanami i promocję popkultury.

Źródło: Internet Standard
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.