Twitter w rozmowie z Google’em i Microsoftem

Twitter prowadzi indywidualne rozmowy ze swoimi dwoma potencjalnymi partnerami, jednak ich przedmiotem jest jedna i ta sama sprawa – upoważnienie Microsoftu i Google’a do włączenia 140-znakowych wiadomości (“tweetów”), z których serwis jest znany, do wyników wyszukiwarek Bing i Google. Szczegóły potencjalnych umów nie są jeszcze znane.
Ericsson wskazuje na to, że co każde 3 sekundy 1 osoba kupuje sprzęt umożliwiający korzystanie z Internetu a 4 inne zakładają konta w serwisie Facebook
Ericsson wskazuje na to, że co każde 3 sekundy 1 osoba kupuje sprzęt umożliwiający korzystanie z Internetu a 4 inne zakładają konta w serwisie Facebook

Serwis Twitter pozostaje jak dotąd bezpłatny dla użytkowników i nie zawiera żadnych reklam. Zapytacie, z czego się więc utrzymuje? Tak konkretnie, to z niczego, a mimo wszystko jest jedną z najszybciej rozwijających się witryn społecznościowych na świecie. Krytycy, patrząc na biznesową stronę firmy, nie wróżą jej zbytnich sukcesów.

Odwiedź nasz WebBlog!

To jednak wkrótce ma się zmienić, nie tylko za sprawą umów licencyjnych z Microsoftem i Google’em, ale również z uwagi na planowane rozszerzenie serwisu o cztery nowe wersje językowe – francuską, hiszpańską, niemiecką i włoską. To tylko pierwsza fala zmian, bowiem twórcy pragną przetłumaczyć Twittera na wiele innych języków. Z uwagi jednak na brak dochodów, tłumaczeniem Twittera zajmą się wolontariusze.

Zajrzyj również na nasz kanał Twittera!