Google pomaga polskim przedsiębiorcom zaistnieć w Sieci

Google traktuje coraz poważniej polski rynek internetowy. Koncern chce pomóc w rozwoju małych przedsiębiorstw, oferując im bezpłatne wsparcie i pomoc w zaistnieniu w Sieci. Za darmo. Gigant doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że pomagając małym firmom zwiększa ruch w Sieci, a co za tym idzie, zwiększa swoje przychody. Google tego nie ukrywa i utrzymuje, że to część planu, którego zamierzone efekty zobaczymy za… 50 lat.  Akcji patronuje polskie ministerstwo gospodarki.
Biorąc na poważnie oskarżenia ChRL, Google zaatakował kto inny lub koncern kłamie
Biorąc na poważnie oskarżenia ChRL, Google zaatakował kto inny lub koncern kłamie

– Polska ma jeden z najwyższych w Europie współczynników wykorzystania Internetu, ale wciąż połowa firm nie ma swoich stron www. To jest luka, którą chcemy wypełnić – powiedział Carlo D’Asaro Biondo, wiceprezydent Google na Europę Środkową i Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę. – Możemy zapewnić szkolenia z tworzenia stron internetowych, zapewnić usługi lokalizacyjne, w tym mapy. Możemy wnieść swój wkład w kampanię promocyjną. To wszystko po to, żeby te 53 proc. polskich firm, które nie mają jeszcze stron internetowych je założyło.

– Warto spojrzeć na takie elementy jak automatyczne tłumaczenie, umożliwiające internacjonalizację serwisów, a także te dające możliwość lokalizacji przestrzennej, czyli mapy – mówi Waldemar Pawlak.