Za problemy z siecią Nexusa One, Google obwinia T-Mobile

Premiera smartfona Nexus One okazała się falstartem - sprzedaż jest daleka od oczekiwanej, a użytkownicy skarżą się na problemy z siecią. Google tymczasem obwinia operatora.

Nexus One – pierwszy smartfon firmowany przez Google’a – nie sprzedaje się aż tak dobrze, jak jego konkurenci, a co gorsza, stwarza użytkownikom problemy już kilka dni po premierze. Jak pisaliśmy na początku stycznia, problem dotyczy przełączania się między standardami 3G oraz EDGE, a samo Google nie dostarczyło swoim klientom zbyt rzetelnej pomocy technicznej. Co prawda telefon został zaprojektowany przez HTC, jednak to logo firmy z Mountain View figuruje na urządzeniu.

Po dwóch tygodniach od pierwszych skarg, Google wreszcie oficjalnie ustosunkowało się do zaistniałego problemu. Jak należało się spodziewać, winą za problemy z siecią obarcza operatora T-Mobile. Błąd znaleziono również w oprogramowaniu smartfona, a odpowiednia łatka będzie gotowa na początku przyszłego tygodnia.

Google’owi nie wierzą jednak użytkownicy, posiadający zarówno Nexusa One, jak i T-Mobile G1. Ten drugi bowiem działa bez zarzutu, chociaż jest w tej samej Sieci. Ciężko zatem całą winę zwalać na operatora.

Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.