Google rusza z kampanią reklamową promującą Chrome’a

Systemy Windows wkrótce będą musiały pytać się użytkownika, czy nie wolą przeglądarki od konkurencji. Google już jest na to gotowe – rusza z europejską kampanią promocyjną.

W marcowym zestawie uaktualnień dla systemów Windows pojawi się tzw. ekran wyboru przeglądarek – to efekt działań Komisji Europejskiej, która chce „złamać monopol Microsoftu” poprzez nakaz promowania konkurencji. Google korzysta z okazji – szykuje kampanię reklamową na Europę, mającą promować Chrome’a. Pojawią się reklamy w gazetach i billboardy na ulicach.

– Myślimy, że przeglądarka jest bardzo ważna, być może nawet stanowi najważniejszy element komputera. Nasza kampania marketingowa stanowi część ogólnej inwestycji w przeglądarki, która, mamy nadzieję, pomoże uczynić Sieć szybszą, bardziej użyteczną oraz bezpieczniejszą – powiedział dla portalu IDG.pl przedstawiciel Google’a.

Jeden z przykładowych billboardów, który już wisi w Paryzu, przedstawia co robi osoba, by jak najszybciej kupić bilet na mecz piłki nożnej: przegląda filmy na YouTube, czatuje ze znajomymi, szuka biletów lotniczych i chwali się tym na Twitterze. Całość pointuje hasło  „Dwadzieścia jeden otwartych kart, zero błędów, jedna przeglądarka”

Google Chrome i bez kampanii reklamowej ma się dobrze. Jego udział na rynku wciąż wzrasta.

Przeglądarkę Google Chrome pobierzesz z naszego portalu

0
Źródło: IDG.pl
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.