Project Natal – kampania reklamowa na globalną skalę

Microsoft już teraz przekazał wybranej grupie celebrytów prototypy Natala, licząc, że gwiazdom się on spodoba. A gwiazdy, jak wiadomo, lubią być gadatliwe. Już teraz pojawiają się pierwsze opinie na ich profilach twitterowych. Jakie są dalsze plany wobec celebrytów, to już oczywiście marketingowa tajemnica Microsoftu, ale możemy założyć z dużym prawdopodobieństwem, że wizerunek niejednej sławnej osoby pojawi się przy promocji urządzenia.
Sterowanie bez użycia rąk - Microsoft patrzy optymistycznie, a my sceptycznie
Sterowanie bez użycia rąk - Microsoft patrzy optymistycznie, a my sceptycznie

Project Natal ma na celu przyciągnąć publiczność, która jest zainteresowana mniej poważnymi produkcjami, które na konsoli Microsoftu mają się wciąż znakomicie. Natal posłuży przede wszystkim do tzw. casualowych gier, których domeną jak dotąd jest konkurencyjne Nintendo Wii. Dlatego też Microsoft będzie promował Natala nie tylko w branży o grach i technice IT – gigant będzie kupował reklamy w takich magazynach, jak Vogue czy Glamour, a to tylko przykłady.

Wstępna data premiery Project Natal wyznaczona jest na październik.

Czytaj też: Xbox 360 bez gamepada, czyli co wiemy o Project Natal

Więcej:reklamy