Sterowanie bez użycia rąk - Microsoft patrzy optymistycznie, a my sceptycznie

Project Natal – kampania reklamowa na globalną skalę

Wirtualny kontroler Microsoftu, czyli Project Natal, ma przyciągnąć mniej hardkorowych graczy do konsoli Xbox 360. By zapewnić sukces przedsięwzięcia, szykowana jest wielka kampania marketingowa.

Microsoft już teraz przekazał wybranej grupie celebrytów prototypy Natala, licząc, że gwiazdom się on spodoba. A gwiazdy, jak wiadomo, lubią być gadatliwe. Już teraz pojawiają się pierwsze opinie na ich profilach twitterowych. Jakie są dalsze plany wobec celebrytów, to już oczywiście marketingowa tajemnica Microsoftu, ale możemy założyć z dużym prawdopodobieństwem, że wizerunek niejednej sławnej osoby pojawi się przy promocji urządzenia.

Project Natal ma na celu przyciągnąć publiczność, która jest zainteresowana mniej poważnymi produkcjami, które na konsoli Microsoftu mają się wciąż znakomicie. Natal posłuży przede wszystkim do tzw. casualowych gier, których domeną jak dotąd jest konkurencyjne Nintendo Wii. Dlatego też Microsoft będzie promował Natala nie tylko w branży o grach i technice IT – gigant będzie kupował reklamy w takich magazynach, jak Vogue czy Glamour, a to tylko przykłady.

Wstępna data premiery Project Natal wyznaczona jest na październik.

Czytaj też: Xbox 360 bez gamepada, czyli co wiemy o Project Natal

0
Źródło: GRY-OnLine.pl
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.