Ponad 20 000 uczestników z całej Polski będzie rywalizowało o tytuł Mistrzów Internetu w olimpiadzie DialNet Masters

Konkurs o „Dziką Kartę” na Wielki Finał DialNet Masters rozstrzygnięty

Dzień Dziecka to znakomita okazja do obdarowywania się prezentami. Taką niespodziankę w postaci "Dzikiej Karty" na Wielki Finał Olimpiady DialNet Masters przygotowali magazyn komputerowy "CHIP" i Telefonia DIALOG.

Dzięki wiedzy i… odrobinie szczęścia, pokonując ponad 27 tysięcy uczestników, dodatkowo do finałowych rozgrywek zakwalifikowały się drużyny:

„WWW-masters” z Gimnazjum nr 23 w Kielcach

– w kategorii gimnazjalnej i

„localhost3” z II Liceum Ogólnokształcące w Puławach

– w kategorii ponadgimnazjalnej.

Zainteresowanie ostatnią szansą wywalczenia miejsca w Wielkim Finale Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Internecie DialNet Masters przekroczyło najśmielsze wyobrażenia organizatorów. W sumie w konkursie o „Dziką Kartę” udział wzięło 27 073 uczestników. Tak liczna frekwencja jest dowodem olbrzymiego zainteresowania młodzieży rywalizacją o tytuł Mistrza Internetu 2010.

27 maja na stronie www.dialnetmasters.pl opublikowano 6 pytań konkursowych odrębnych dla kategorii gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej. Pytania przygotowali eksperci magazynu komputerowego „CHIP”. Konkurs był skierowany do uczestników IV edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Internecie DialNet Masters, którym nie udało Ci się zakwalifikować do Wielkiego Finału i odpadli z gry po rozgrywkach on-line i siedmiu półfinałach. Poprawne odpowiedzi na pytania należało przesłać 28 maja br. w godzinach od 09:00 do 24:00 na adres email: [email protected]. Zwycięzcami okazały się 2 drużyny (po jednej z kategorii gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej), których poprawne odpowiedzi wpłynęły na adres mailowy organizatora jako pierwsze.

Zespoły „WWW-masters” i

„localhost3”

dołączą do 44 drużyn – uczestników Wielkiego Finału, wyłonionych w kwietniowych półfinałach DialNet Masters. Tegorocznych Mistrzów Internetu poznamy już 17 czerwca we Wrocławiu.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.