Cathay Pacific i Panasonic Avionics Corporation zapewnią pasażerom łączność podczas lotów

Choć ostateczne warunki są wciąż negocjowane, porozumienie umożliwia stronom natychmiastowe rozpoczęcie realizacji planu zapewnienia łączności pasażerom, wraz z promocją, sponsoringiem oraz handlem elektronicznym dla marek partnerskich Cathay Pacific.
Rozwiązanie w zakresie łączności Panasonic Avionics dla Cathay Pacific będzie obejmowało usługę szerokopasmową eXConnect, usługę telefonii GSM eXPhone oraz bezpłatny portal rozrywki z oznaczeniem CX
Rozwiązanie w zakresie łączności Panasonic Avionics dla Cathay Pacific będzie obejmowało usługę szerokopasmową eXConnect, usługę telefonii GSM eXPhone oraz bezpłatny portal rozrywki z oznaczeniem CX

Cathay Pacific to pierwsza linia lotnicza w Azji, która ogłosiła zamiar wykorzystania rozwiązania łączności szerokopasmowej Global Communications Suite Panasonic Avionics. Jest to również pierwsza linia lotnicza na świecie, która ogłosiła zamiar wprowadzenia tego rozwiązania w całej swojej flocie. Usługi będą świadczone od początku 2012 roku, po uzyskaniu wymaganych zezwoleń.

Rozwiązanie w zakresie łączności Panasonic Avionics dla Cathay Pacific będzie obejmowało usługę szerokopasmową eXConnect, usługę telefonii GSM eXPhone oraz bezpłatny portal rozrywki z oznaczeniem CX – dostępny za pośrednictwem wszystkich urządzeń dla pasażerów oraz ekranów umieszczonych w siedzeniach – który będzie oferował duży wybór treści uaktualnianych podczas lotu, dostęp do stron internetowych linii lotniczych oraz stron partnerskich, handlu internetowego, reklamy skierowanej do użytkowników linii lotniczych oraz telewizji na żywo z wyjątkową możliwością zapłaty za poszczególne wyświetlenia w przypadku wydarzeń specjalnych (system pay-per-view).

Cathay Pacific Airways i Panasonic Avionics Corporation pozostają w bliskiej współpracy od 1994 roku.