Być może jeszcze w tym roku w Polsce pojawią się takie punkty sprzedaży

Kończy się era Ery, nadchodzi era T-Mobile

Przesądzony jest już rebranding operatora komórkowego Era na nazwę T-Mobile. Jak twierdzi prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej, pytanie nie brzmi "czy?", tylko "kiedy?".

Miroslav Rakowski, przewodniczący zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej, poinformował w wywiadzie dla rpkom.pl, że zmiana marki operatora sieci komórkowej Era na markę nowego, jedynego właściciela, Deutsche Telekom, jest już przesądzona. Teraz pytanie tylko kiedy. Rakowski ma nadzieje, że do rebrandingu dojdzie jeszcze w tym roku, bowiem wszystko praktycznie od dawna jest już gotowe do tej akcji – pierwsze pomysły na zmianę nazwy na T-Mobile pojawiały się już kilka lat temu.

Nowa marka nie zamierza jednak walczyć o klientów obniżkami cen – jak przekonuje Rakowski, operator zachowa balans między ceną, a jakością usług, a co za tym idzie – jego oferta nie będzie ani najtańsza, ani najdroższa na polskim rynku.

Dotychczasowi i potencjalni abonenci mogą spodziewać się natomiast nowych usług, takich jak telewizja cyfrowa (poprzez przejęcie Cyfry+ lub zaoferowanie zupełnie nowej platformy). To jednak nie wcześniej, niż pod koniec 2011 roku.

Rebranding Ery jest ryzykownym, ale uzasadnionym posunięciem i może okazać się sukcesem, podobnie jak w przypadku innego operatora – PTK Centertel (którego właścicielem jest Telekomunikacja Polska S.A.), który zastąpił markę Idea, marką Orange, należącą do France Télécom, głównego udziałowca w TP S.A.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.