Xoom wyróżnia się ze stada - przynajmniej w spocie Motoroli

Motorola chce nas uwolnić z niewoli Apple’a

Podczas Super Bowl, czyli największego święta dla fanów amerykańskiego futbolu, Motorola wykupiła najlepszy czas antenowy na reklamę. I pokazała spot, za który antyfani Apple'a będą ją czcić i wielbić.

Podczas Super Bowl panuje pewna fajna tradycja: w przerwach pokazywane są nowe reklamy największych gigantów rynku, a i reklamy zawsze trzymają bardzo wysoki poziom. Swoich sił postanowiła spróbować Motorola, pokazując spot promujący nowego Xooma. Klip, który możecie obejrzeć poniżej, wyraźnie nawiązuje do 1984 Orwella a także… do polityki produktowej Apple’a.

Bohater reklamy wyróżnia się z tłumu ubranych na biało, noszących białe, charakterystyczne słuchawki jednakowych ludzi. Cały totalitarny świat w tejże reklamie przypomina swoją estetyką design propagowany przez Apple’a. Jednak nasz główny bohater (i posiadacz Xooma) zakochuje się w  dziewczynie z tego tłumu. Używa tabletu Motoroli, by wyrazić jej swoje uczucia. Ta jest na tyle poruszona, że zdejmuje słuchawki „Apple’a” i się uśmiecha. Całość kończy zdanie „Tablet do tworzenia lepszego świata”. Poetycka z pozoru, reklama wyraźnie daje do zrozumienia, że wielbiciele Apple’a ślepo i bezkrytycznie podążają za wizją lansowaną przez jedną korporację. Zgadzacie się z tym?

Motorola Xoom zadebiutuje 24 lutego w sieci Best Buy w cenie 799,99 dolara.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.