Lubię poniedziałki: 10 grafik, które wyrwą Was z butów – Aktualizacja!

Dzisiaj mamy dla Was kolejny nietypowy odcinek LP. Nasz grafik, Piotr Sokołowski, w przerwach pomiędzy graniem na Playstation 3 a składaniem magazynu Chip, lubi sobie porysować. To trzeba zobaczyć.

Kto nie lubi od czasu do czasu zawiesić wzroku na dobrze zrobionej grafice? Na pewno nie my. Pokój naszej online’owej redakcji wygląda trochę jak galeria sztuki dla nerdów. Głównie dzięki pracom Piotra Sokołowskiego – naszego grafika, który w wolnym czasie, no cóż – też jest grafikiem. W zeszłym tygodniu, kiedy to pytaliśmy się o planowany termin ukończenia jego najnowszego rysunku, ktoś mimochodem rzucił pomysł, żeby pokazać Wam kilka perełek, wiszących u nas. I tak oto, Panie i Panowie, patrzcie i podziwiajcie:

„My God, it’s full of stars”, Piotr Sokołowski, Luty 2011
„Sky Scouts”, Piotr Sokołowski, Luty 2011
„Monolightcycle”, Piotr Sokołowski, Styczeń 2011
„Pirates’ Treasure”, Piotr Sokołowski, Styczeń 2011
„Warsaw Police Department 2086”, Piotr Sokołowski, Grudzień 2010
„Blood of Innocent”, Piotr Sokołowski, Listopad 2010
„Steam Town”, Piotr Sokołowski, Październik 2010
„Message”, Piotr Sokołowski, Wrzesień 2010
„Imperial Guardian”, Piotr Sokołowski, Sierpień 2010
„You Shall Not Pass”, Piotr Sokołowski, Czerwiec 2010

Wszystkie, przedstawione powyżej prace Piotra powstawały najpierw jako szkice na papierze, zeskanowane następnie i już na komputerze, malowane w Photoshopie, przy użyciu tabletu graficznego (zresztą firmy Wacom). Jeśli mielibyście jakieś pytania do autora, to nie krępujcie się skorzystać z komentarzy, a my postaramy się go zmusić, żeby na nie odpisał.

Pełne portfolio Piotra znajduje się pod tym adresem: http://gramczasami.cgsociety.org/ AKTUALIZACJA:

Jeśli nadal jesteście zainteresowani, jak wyglądają prace Piotra na poszczególnych etapach, to mamy dla Was dobrą wiadomość. A raczej 2 obrazki. Jeśli chodzi o techniczne podejście do tworzenia, to Piotr chciałby dodać, że wszystkie projekty postaci, strojów i pojazdów są jego autorstwa. Natomiast anatomiczne elementy twarzy wspomagane są żywymi modelkami. Prace powstają w całości (nie licząc szkicu) w programie Adobe Photoshop. Proces tworzenia trwa około 20 godzin. Nawet jak na absolwenta ASP to niezły wynik.

Steam Town – etapy powstawania
Pirates’ Treasure – etapy powstawania
0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.