May Mainframe Madness 2011, czyli wszystko o chmurze

Wszystko na temat chmury i jej przyszłości na May Mainframe Madness 2011

Alan Bean

Alan Bean

Firma CA Technologies zapowiada May Mainframe Madness (MMM) 2011 — całomiesięczny, wirtualny pokaz branżowy, dzięki któremu profesjonaliści IT mogą poznać nowe sposoby wykorzystania architektury mainframe do sprostania wyzwaniom biznesowym.

Dzięki technologiom chmurowym uczestnicy mogą korzystać nie tylko z prezentacji edukacyjnych, ale też nawiązywać kontakty i dyskutować na różne tematy ze specjalistami, w tym z pracownikami CA Technologies, analitykami i klientami.

Dodatkową atrakcją będzie wystąpienie gościa specjalnego — astronauty z Apollo 12, kapitana Alana Beana. MMM obejmuje ponad 150 edukacyjnych sesji i prezentacji, wirtualnych stoisk, sesji czatu, blogi w witrynie społeczności mainframe CA Technologies, a także wirtualną salę, w której można nawiązać kontakty.

Zeszłoroczna impreza zgromadziła kilkadziesiąt tysięcy internetowych gości i zdobyła nagrodę „Virtual Event Excellence Award” za innowacyjność, przyznawaną przez Social Media Academy oraz przez ON24.

„Imprezy wirtualne zyskują na popularności, ponieważ firmy starają się zmniejszać koszty związane z podróżami” — powiedział Axel Schultze, założyciel i prezes Social Media Academy. „Impreza MMM może poszczycić się odwiedzinami ponad 35 000 uczestników, którzy spędzili na niej średnio aż 3,5 godziny. To nowy standard w dziedzinie zainteresowania i interakcji uczestników, z kolejnymi materiałami na żywo dodawanymi w trakcie imprezy”.

Na MMM 2011 zostaną przedstawione materiały przygotowane przez CA Technologies oraz ekspertów branżowych, takich jak Jon Toigo, Joe Clabby, Marco Coulter, Barry Nance, Craig Mullins i Mark Lillycrop. Autorem głównego wystąpienia jest Alan Bean — wybitny astronauta NASA, którego liczne sukcesy obejmują lądowanie modułu księżycowego Apollo 12, spacer po księżycu oraz dowodzenie najbardziej udaną dotychczas misją Skylab.

„Organizacje IT nie chcą tracić wartości wynikającej z edukacji i nawiązywania kontaktów. MMM pomaga im racjonalizować koszty oraz zwiększać umiejętności elastyczność” — powiedział Dayton Semerjian, dyrektor generalny ds. architektury firmy CA Technologies. „Zapewniamy uczestnikom platformę, dzięki której mogą skorzystać z cennych kontaktów i interakcji, a jednocześnie nie ponosić kosztów podróży”.

Aby uzyskać więcej informacji o imprezie May Mainframe Madness 2011 oraz zarejestrować się na niej, zapraszamy na stronę http://www.ca.com/mainframe/may.