Microsoft zapowiada więcej reklam w Skype’ie

Microsoft planuje zwiększyć ilość reklam serwowanych użytkownikom Skype'a podczas serwowania przez niego darmowych usług.

Microsoft kupił Skype'a za grube pieniądze

Microsoft kupił Skype’a za grube pieniądze

Po

zakupieniuSkype’a za 8,5 miliarda dolarów

Steve Ballmer, dyrektor Microsoftu, oświadczył, że widzi duży potencjał jeśli chodzi o przychody z wideorozmów i reklam wideo wbudowanych w ten mechanizm. Tony Bates, dyrektor Skype’a, który utrzyma stanowisko jako dyrektor działu Microsoft Skype, zgadza się ze swoim nowym szefem, uważając, że to duża okazja na to, by Skype zaczął przynosić większe dochody.

Jak zdradzili obaj dyrektorzy, pomysł fuzji obu firm wyszedł w trakcie negocjacji na temat reklam. Skype zainteresowany jest e-handlową platformą Microsoftu, i od słowa do słowa doszło do połączenia sił.

Na razie nie wiadomo co oznacza „zwiększona ilość reklam”, ale dyrekcja Skype’a zapewnia, że nie będą one w żaden sposób utrudniać wykonywania połączeń, ich opóźniać ani w żaden inny podobny sposób się naprzykrzać.

Skype został już pobrany 700 milionów razy, ma dziesięć milionów abonentów. To największy zakup w historii firny Microsoft.

0
Źródło: Telegraph.co.uk
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.