Oto, jak T-Mobile chce zdobyć polski rynek

Międzynarodowa marka T-Mobile od pierwszego dnia obecności na polskim rynku (5 czerwca) chce zrewolucjonizować dostęp do Internetu za granicą.
T-Mobile kusi mobilnym Internetem

T-Mobile kusi mobilnym Internetem

Dzięki usłudze „Wszędzie w sieci” e-mail, facebook oraz inne aplikacje i serwisy sieciowe w Unii Europejskiej będą dostępne dla klientów bez obawy o niespodziewane koszty. T-Mobile przy wejściu na polski rynek chce także zaoferować najniższy koszt 1 MB transferu danych, który wyniesie 18 groszy. Propozycja T-Mobile jest nawet do 30 razy tańsza od najniższej stawki opublikowanej przez UKE w „Raporcie o usługach telefonii ruchomej w roamingu międzynarodowym wewnątrz Wspólnoty” z marca 2011 roku.

Nowa oferta T-Mobile to także pełna kontrola kosztów. Przy każdym otworzeniu przeglądarki internetowej klient zobaczy bezpłatną stronę, na której jednym kliknięciem będzie mógł wybrać odpowiedni dla siebie pakiet danych. O wykorzystaniu 80% dostępnych MB, klient zostanie poinformowany przez wyświetlenie bezpłatnej strony, na której będzie mógł aktywować nowy pakiet lub wybrać opcję opłaty zgodnej z cennikiem taryfy.

W ramach roamingowej usługi „Wszędzie w sieci” będą oferowane pakiety dzienne, tygodniowe i miesięczne. Najmniejszy z nich, 4 MB, będzie można aktywować na jeden dzień za 9 złotych, a największy 1 GB na tydzień za 183,27 złotych. W tygodniowym pakiecie 500 MB za 99 złotych – T-Mobile zastosuje obniżenie prędkości połączenia z Internetem w roamingu po wykorzystaniu dostępnego pakietu oraz brak opłat za dalszy transfer danych do końca terminu ważności pakietu.

Jak wam się podoba oferta T-Mobile?

0
Źródło: T-Mobile
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.