Top 5 usterek w notebookach

Co i za ile serwisanci muszą naprawiać najczęściej?

Co najczęściej psuje się w naszych notebookach?

Co najczęściej psuje się w naszych notebookach?

W przypadku uszkodzeń mechanicznych najczęściej serwisanci mają do czynienia z pękniętymi matrycami. Z kolei awarie podzespołów dotyczą przede wszystkim płyt głównych oraz dysków twardych.

Na szczęście dla użytkowników koszt typowych napraw jest relatywnie niewielki i wynosi od 100 do 300 zł netto. Nieco drożej należy zapłacić m.in. za naprawę płyty głównej lub wymianę matrycy, co oznacza wydatek od 200 do 500 zł. Nasi specjaliści starają się, o ile to możliwe, naprawiać a nie wymieniać uszkodzone podzespoły. To obniża koszty usługi i sprawia, że staje się bardziej opłacalna dla klientów — mówi Artur Pocięgiel, Kierownik Działu Usług Pozafinansowych Komputronik SA.

Z myślą o użytkownikach notebooków i desktopów Komputronik SA rozszerzył w ubiegłym roku usługi serwisowe o naprawy pogwarancyjne. W ten sposób firma stała się największą siecią usług serwisowych IT na polskim rynku. Komputronik SA wprowadził między innymi pionierską na naszym rynku salonów komputerowych usługę „Serwis w siedzibie klienta” dla użytkowników indywidualnych oraz przedsiębiorców, dla których dostarczenie swojego sprzętu do salonu jest kłopotliwe lub nie zawsze znajdują na to czas.

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News