Chmurowa e-Centrala IP PABX – nowość w ofercie Oxycom

Chmurowa e-Centrala IP PABX wykorzystuje technologię cloud computing i ma umożliwiać sprawne zarządzanie komunikacją w firmie, przy jednoczesnej pełnej kontroli kosztów.
Centrala w chmurze od Oxycomu

Centrala w chmurze od Oxycomu

Klient może sam wybrać usługi, z których chce korzystać. Istotnym atutem ma być łatwość wdrożenia oraz możliwość podłączenia do istniejącej już w firmie infrastruktury telekomunikacyjnej (z możliwością zachowania wykorzystywanych wcześniej numerów i urządzeń).

Najnowszy produkt Oxycom ma umożliwiać nie tylko usprawnienie komunikacji, ale także obniżenie kosztów – warto wspomnieć, że np. w przypadku połączeń pomiędzy różnymi oddziałami tej samej firmy rozmowy w ramach jednej sieci są bezpłatne.

Jednym z podstawowych atutów e-Centrali IP PABX jest fakt, iż jest dostępna w zasadzie natychmiast po wykupieniu – w formie usługi, bez potrzeby instalacji sprzętu, zapewnienia jego utrzymania itp. Klient unika w tym przypadku kosztownego zakupu sprzętu i opłat związanych z jego instalacją. Co więcej, w razie pojawienia się dodatkowych potrzeb istnieje możliwość rozbudowy podstawowej wersji w dowolnym momencie o kolejne moduły stosownie do wzrostu potrzeb i możliwości finansowych. Rozwiązania zastosowane w IP PABX oparte są na technologii telefonii IP firmy Broadsoft.

„Korzystanie z rozwiązań hostowanych w technologii IP otwiera przed firmami zupełnie nowe możliwości – m.in. lepsze zarządzanie komunikacją w firmie oraz pozyskanie nowych funkcjonalności w elastycznym modelu kosztowym. Oxycom jest pierwszą polską firmą, która wprowadziła takie zaawansowane produkty w ofercie dla resellerów oraz operatorów, zbudowane we współpracy z wiodącym dostawcą rozwiązań VoIP, jakim jest Broadsoft” – skomentował Robert Ryłko, Sales Director Central Europe firmy BroadSoft.

Usługa eCentrali IP PABX dostępna jest w kilku wersjach, dopasowanych do potrzeb różnych typów przedsiębiorstw – Oxycom oferuje warianty Mini Business, Small Business oraz Corporate. Każda z nich oferuje nieco inny zakres funkcjonalności – ale w każdym przypadku ostateczna decyzja dotycząca konfiguracji należy do użytkownika, który może samodzielnie dobrać sobie optymalny dla jego firmy zestaw usług i narzędzi.

Wśród narzędzi dostępnych w ramach IP PABX warto wymienić m.in.:

  • interaktywną obsługę osoby dzwoniącej (IVR),
  • wielopoziomową konsolę sekretarską (przekierowanie połączeń),
  • możliwość nadawania numerów wewnętrznych,
  • transfer połączeń (trwające połączenie może być przekierowane na inny numer)
  • wiadomości faksowe,
  • pocztę głosową,
  • zarządzanie liczbą połączeń,
  • selektywne przekierowanie / odrzucanie wywołań,
  • muzykę / informację przy połączeniu oczekującym (opcja grupowa oraz indywidualna),
  • zawieszanie połączeń,
  • możliwość dostarczania wiadomości z poczty głosowej w formie załącznika audio do wiadomości e-mail,
  • integrację z MS Outlook.

„Nasza nowa usługa jest klasycznym przykładem nowatorskiego zastosowania w przedsiębiorstwie technologii cloud computing. Jest to obecnie jedna z najbardziej innowacyjnych dziedzin sektora IT – dość wspomnieć, że technologie chmurowe będą jednym z głównych tematów tegorocznej edycji konferencji ITU Telecom World. Chmura będzie też tematem przewodnim polskiego stoiska na ITU World 2011 – Oxycom wspomaga Ministerstwo Infrastruktury w tym przedsięwzięciu” – powiedział Jarosław Domieniuk, Wiceprezes Zarządu – Dyrektor Generalny firmy Oxycom.

0
Źródło: OXYCOM
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.