Najwięcej mówi się o Samsungu, najlepiej o JVC

Samsung, Sony oraz LG to najczęściej komentowane przez polskich internautów marki RTV – wynika z najnowszego badania agencji interaktywnej Think Kong i firmy badawczej Zetema.
O Samsungu mówi się najczęściej

O Samsungu mówi się najczęściej

Raport Emotrack.pl prezentujący szczegółowe wyniki badania został przygotowany w oparciu o analizę ponad 220 tysięcy wpisów i komentarzy w Internecie na temat najpopularniejszych marek producentów sprzętu radiowo-telewizyjnego. W ujęciu ilościowym, trzy marki zdecydowanie prowadzą w rankingu najczęściej wzmiankowanych przez użytkowników Internetu w Polsce. Marką, która najczęściej pojawia się w wypowiedziach w Internecie jest Samsung (łącznie 63 703 wzmianki). Zaraz potem plasuje się Sony (53 271 wzmianek) oraz LG (35 691 wzmianek).

Samsung, Sony i LG najczęśćiej wspominane przez polskich internautów

Samsung, Sony i LG najczęśćiej wspominane przez polskich internautów

Wśród opinii analizowanych w raporcie agencji interaktywnej Think Kong i firmy badawczej Zetema, średnio tylko 25 procent wzmianek posiada zdecydowanie negatywny charakter. Biorąc pod uwagę odsetek komentarzy o takim wydźwięku, relatywnie najgorzej wypada marka Pioneer, dla której wyniósł on ponad 27 proc. Najmniej negatywnych ocen, bo zaledwie 18 proc., zebrała marka JVC. Dla większości marek odległość od średniej nie wynosiła więcej niż 2 punkty procentowe.

Pełną wersję raportu Emotrack.pl można pobrać bezpłatnie ze strony www.emotrack.pl

0
Źródło: ThinkKong
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.