Bloki reklamowe w trakcie korzystania z Internetu

Platforma nazwana ‘view2surf’ pozwala operatorom komórkowym na wytworzenie własnej powierzchni reklamowej wykorzystywanej podczas transmisji danych. Rozwiązanie umożliwia świadczenie usług dostępu do mobilnego Internetu w zamian za oglądanie pełnoekranowych reklam. Wrażenia użytkownika są zbieżne z tym, czego doświadczają w trakcie oglądania programów telewizyjnych – w określonych odstępach czasu lub po przesłaniu ustalonej porcji danych na przeglądarce użytkownika pojawia się pełnoekranowa reklama. Po przyciśnięciu znajdującego się pod reklamą przycisku użytkownik może kontynuować swobodne surfowanie w Internecie. Możliwość korzystania z informacji o miejscu pobytu abonenta umożliwia emisję targetowanych reklam, które są znacznie skuteczniejsze i ciekawsze dla odbiorców. Pierwsze komercyjne wdrożenie platformy view2surf odbyło się w Polsce, w dwóch komórkowych sieciach wirtualnych: FreeM i Mova. Wyłączne licencje na korzystanie z technologii view2surf w Polsce posiada spółka InMobile, będąca joint venture giełdowej spółki Integer SA i Moben.
Bloki reklamowe w trakcie korzystania z Internetu
'Aaaa! Znowu reklama!'

‘Aaaa! Znowu reklama!’

Opracowana przez Moben platforma view2surf możliwa świadczenie pełnej obsługi pakietowej transmisji danych dla dowolnego operatora. Zapewnia całe spektrum usług od podstawowej, płatnej transmisji do darmowej usługi, sponsorowanej poprzez pokazujące się reklamy. Jej prosta implementacja, niewymagająca integracji z wewnętrznymi systemami billingowymi operatora, pozwala na szybkie uruchomienie i wdrożenie.

“Obserwując rożne propozycje sfinansowania nakładów inwestycyjnych czynionych przez operatorów komórkowych na budowę infrastruktury, wychodzimy na rynek z technologią, która może dostarczyć operatorom przychody z dynamicznie rozwijającego się rynku reklam mobilnych.” — powiedział Tomasz Właszczuk, prezes Moben

. “Dajemy operatorom narzędzie do zwiększania przychodów bez konieczności szukania pieniędzy w kieszeniach abonentów lub kontentodawców. Pełnoekranowa, demo- i geo- targetowana reklama jest najbardziej poszukiwaną formą reklamy mobilnej.”