Sposób Fujitsu na polski rynek: niedroga elegancja

Marka Fujitsu do niedawna nie była najchętniej wybieraną przez polskich użytkowników komputerów. Producent postanowił to zmienić i wprowadził na polski rynek laptopy, które pomimo niskich cen prezentują się równie dobrze, jak ich odpowiedniki z wyższej półki.
Fujitsu atakuje polski rynek tanimi notebookami

Fujitsu atakuje polski rynek tanimi notebookami

Takie właśnie modele z serii Lifebook AH531 trafiły do sklepu Chip.pl oraz do salonów Komputronika. Najtańsza konfiguracja w stylowej obudowie, która mieści 15,6-calowy ekran, kosztuje jedynie 1299 zł (bez systemu). To może być jedna z najciekawszych mobilnych propozycji na tegoroczne Święta. Najtańszy model serii wyposażony jest w procesor Intel Celeron B800 taktowany zegarem o częstotliwości 1.5 GHz. Układ współpracuje z pamięcią DDR3 o pojemności 2GB. Multimedia i pozostałe pliki zmieszczą się na 320-gigabajtowym dysku twardym. Do budowy pozostałych konfiguracji wykorzystano procesory Intel Pentium B950 (2.1 GHz), Intel Core i3-2330M (2,2 GHz) oraz Intel Core i5-2430M. Użytkownicy mogą wybierać spośród modeli z dyskami o pojemności 500 GB oraz 4-gigabajtową pamięcią RAM. Droższe konfiguracje wykorzystują kartę graficzną Nvidia GeForce GT 525M (1 GB pamięci wideo) oraz system operacyjny Windows Home 7 Home Premium. Laptopy Fujitsu Lifebook AH531 oferowane są w przyjemnych dla oka, solidnych obudowach w kolorze czarnym, ciemno czerwonym lub ciemno niebieskim. Wszystkie modele objęte są 2-letnią gwarancją producenta.

0
Źródło: Fujitsu
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.