Trzy litery wciąż warte tysiące zł

Domeny trzyznakowe dla wielu inwestorów, niezależnie od kombinacji, w postaci bez polskich znaków i liter niepożądanych (q, v, x, y) od dawna stanowią atrakcyjną inwestycję. Ostatni rok zachwiał tym poglądem, gdy pojawiło się wiele opinii na temat “bańki”, jaką miały być osiągające wysokie ceny “trzyliterówki”. Okazuje się jednak, że tego typu domeny wciąż cieszą się powodzeniem wśród inwestorów. W listopadzie domena fog.pl została sprzedana za 8 000 zł, przebijając kwotę 7 380 zł osiągniętą we wrześniu za sprzedaż mjm.pl. Także w minionym miesiącu miała miejsce sprzedaż domeny oan.pl za 3 844 zł. Wszystkie transakcje zrealizowano poprzez opcję “Kup teraz”. Co ciekawe, fog.pl została kupiona przez inwestora ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Jest to wynik rosnącego zainteresowania polskim rejestrem wśród zagranicznych nabywców. Od czasu udostępnienia przez premium.pl anglojęzycznej wersji panelu, firmy i inwestorzy z zagranicy coraz częściej korzystają z giełdy, ceniąc prostotę i bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji.
Polscy internauci chętnie kupują online i korzystają z oferty serwisów ogłoszeniowych, wykorzystują do zakupów urządzenia mobilne, a za towary płacą za pomocą systemów płatności internetowej
Polscy internauci chętnie kupują online i korzystają z oferty serwisów ogłoszeniowych, wykorzystują do zakupów urządzenia mobilne, a za towary płacą za pomocą systemów płatności internetowej
Listopadowe podsumowanie sprzedaży domen w serwisie premium.pl

Listopadowe podsumowanie sprzedaży domen w serwisie premium.pl

“Pełen rok działalności giełdy domen premium.pl jeszcze nie dobiegł końca, a już udało nam się osiągnąć wysoką skuteczność w realizacji transakcji. W ostatnim miesiącu br. w premium.pl sprzedano 1 380 domen, a ogółem do tej pory zrealizowaliśmy przeszło 11 000 transakcji. Od pierwszej zrealizowanej sprzedaży serwis przeszedł znaczne zmiany. Wiele z nich jest zasługą użytkowników, którzy na bieżąco sygnalizują nam elementy warte rozbudowy poprzez funkcję “Zgłoś sugestię”. Dzięki temu platforma jest obecnie funkcjonalna i przejrzysta” — mówi Przemysław Bojczuk, właściciel premium.pl.

Więcej:e-handel