Google unifikuje swoje usługi

Jak dotąd, każdy z produktów Google'a posiadał własną, odrębną politykę prywatności. Google postanowił zunifikować wszystko w jedną całość.
Jeden ekosystem usług

Jeden ekosystem usług

Według nowej polityki prywatności, każdy produkt Google’a może przekazać innemu informacje, jakie udało mu się zebrać na twój temat. Każdy użytkownik będzie mógł przejrzeć wszystkie te dane, jak dotychczas, za pomocą usługi Dashboard.

Czyli, na przykład, słownik w edytorze tekstu będzie uwzględniał nazwy wpisów w Google Kontakty, a YouTube będzie mógł dobrać tematycznie klipy wideo na podstawie twojego położenia udostępnionego we Współrzędnych. Sam regulamin został też znacznie uproszczony. Oznacza to również, że reklamy będą dobierane na podstawie większej ilości informacji. Uwzględniane będą nie tylko zapytania do wyszukiwarki, czy treść twoich maili, ale również oglądane filmy na YouTube, lokalizacja twojego smartfona z Androidem czy konwersacje na Google+.

Od tej reguły jest kilka wyjątków. Chrome, Chrome OS, Książki i Wallet dalej będą posiadały osobną politykę dotyczącą prywatności.

Źródło: Google
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.