Microsoft przekonuje operatorów i sprzedawców do Windows Phone

Podczas targów CES 2012, duże zainteresowanie wzbudził konkurs zorganizowany przez Microsoft. Każdy chętny mógł stanąć w szranki z Windows Phone i wykonać daną czynność szybciej, niż telefon z systemem Microsoftu (na przykład: zrobić zdjęcie i umieścić je na Facebooku). Jeżeli to się udawało, dostawali sto dolarów. Jeżeli nie, musieli zrobić sobie zdjęcie z napisem “Pokonał mnie Windows Phone”, powiedzieć do kamery nazwę posiadanego przez siebie telefonu i odejść z nagrodą pocieszenia, czyli smartfonem z Windows Phone. Happening okazał się dużym sukcesem (30 zwycięstw dla Windows Phone’a, trzy przegrane, jeden remis), a Microsoft najwyraźniej wyciągnął odpowiednie wnioski.
Systemowi Microsoftu wciąż nie udało się wzbudzić zainteresowania wśród konsumentów
Systemowi Microsoftu wciąż nie udało się wzbudzić zainteresowania wśród konsumentów
Systemowi Microsoftu wciąż nie udało się wzbudzić zainteresowania wśród konsumentów

Systemowi Microsoftu wciąż nie udało się wzbudzić zainteresowania wśród konsumentów

Takie same demonstracje są urządzane w salonach operatorów komórkowych, i mają na celu przeszkolenie pracowników na temat Windows Phone. Czy to pomoże? Póki co, Windows Phone to wciąż margines rynkowy w porównaniu do smartfonów z systemami Apple’a i Google’a…